Jump to content

GTA loopt vast


Joeri

Recommended Posts

Ik ben van plan (eindelijk) gta VC te kopen maar ik heb eerst voor eens te weten te komen of het spel zo leuk is als men overal zegt een gekopieerde versie van een klasgenoot geleend (ja, ik weet het illegale versies en dergelijke mogen niet, maar ik geef hem dat spel morge terug). Deze blijft echter dikwijls hangen zodat ik de computer moet resetten. Is dit gewoon omdat dit een gekopieerde versie is of durft de legale versie ook dikwijls vastlopen? Of ligt het gewoon aan m'n pc'tje? (Aopen MK77-8XN, AMD Athlon 2000+, 448Mb RAM, 64Mb video(onboard, VIA))

Link to comment
Delen op andere websites

Een rare PC, maar het moet werken

448 MB ram nooit van gehoord.

64 MB on board video is niet zo goed als een echte videokaart maar het moet werken.

Je kan een patch downloaden om je problemen te fixen. (als je de legale hebt)

http://www.gtagames.nl/downloads/pafiledb....tion=file&id=36

Verder zijn er nog andere oplossingen om problemen te fixen, maar ik kan je alleen helpen met legale versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een rare PC, maar het moet werken

448 MB ram nooit van gehoord.

64 MB on board video is niet zo goed als een echte videokaart maar het moet werken.

448 Mb Ram, heb eigenlijk 512, maar videokaart gebruikt shared memory, dus van geheugen. 512-64=448, vandaar, dus als ik bv in bios 32 mb instel als videogeheugen heb ik 480Mb, enz. Vandaar dit aardige getal.

Weet dat videokaart niet zo goed is maar daarmee heb ik eigenlijk nog nooit problemen met gehad, bij mij gaat het erom da je het spel maar kan spelen, moeten geen oogverblindende graphics zijn hoor :D

Verder zijn er nog andere oplossingen om problemen te fixen, maar ik kan je alleen helpen met legale versie..

Don't worry, die illegale is al weg, om de 10 min pc opnieuw opstarten is niet leuk.

Bedankt voor jullie reacties, hieruit kan ik afleiden dat de legale versie niet zoveel problemen geeft en dat daar altijd patches voor bestaan.

!k heb em ergens voor ong €25 zien staan dus hop hop naar die gameshop ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...