mr.j Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 een een vraagje ik heb vete autos bij gta vc maar in welke map moet ik die zeten?????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 <_< ik snap je vraag nie helemaal,...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 hij wil met zijn gedownloade autos spelen in vc. maar daar heb je GTA Mod installer voor nodig...die vind je bij patches & Tools Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 lees de readme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr.j Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 ja zal we ik snap er niks van dan wil het helemaal neit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 ja zal we ik snap er niks van dan wil het helemaal neit Waar loop je dan vast? lees de instructies aandachtig door (wat een school iets :lol: ) Zonder goede vraag kunnen we je natuurlijk niet helpen. Wat heb je al gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr.j Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 autos gedownload Ferrari Enzo en hoe moet ik die in gta vc krijgen?! :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.