Goliat Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik heb Call of Duty 2 en ik wil online spelen, en als ik dan met server wil verbinden dan geeftie de foutmelding: Key-code in use, try to connect at a other time. kan iemand mij vertellen wat dit betekend en wat ik nu moet doen om online te kunnen spelen
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Waarschijnlijk heb je Cod2 dan illegaal en kan je alleen op gecrackte servers. Maar daar mag je niet over praten hier. En als dat niet zo is heb je miss iemand je CD key gegeven (Serial). En als dat ook niet zo is hebben ze miss je CD key gevonden dmv een key gen (serial key generator). Als hij dit bij elke server aangeeft dat zou ik het niet weten. Probeer anders je spel te ruilen.
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Illigaal 100% Zeker Met Illigaal kan je nooit online spelen alleen bij VALVE Software maar dan heel moeilijk Maar meer zeg ik niet meer ik kreeg hiervoor al een waarschuwing(onnodig maar goed)
Goliat Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik heb 'm ook illigaal maar daar zal ik verder niets over zeggen
Eli R Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Met Illigaal kan je nooit online spelen alleen bij VALVE Software maar dan heel moeilijk EA's Medal of Honor Allied Assault, maar dat heeft EA alleen gedaan omdat dat een schijt game is.
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Met Illigaal kan je nooit online spelen alleen bij VALVE Software maar dan heel moeilijk EA's Medal of Honor Allied Assault, maar dat heeft EA alleen gedaan omdat dat een schijt game is. Tja EA heeft extra beveiliging gedaan omdat niet Online te spelen(legit serial key moet je invoeren) maar niet voor MOHAA ? :s best vreemd. @Goliat dat lijkt me de beste reden Bewerkt: 12 januari 2006 door AmsterdamBoy
Big-Bear Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Ik heb Call of Duty 2 legaal Alleen CoD 1 niet, en daar had ik de volgende tactiek bij toegepast: Je neemt een Serial Key, en blijf er op klikken, na heel veel klikken, zoek je andere Key-Code, en probeer je die, en je herhaald weer hetzelfde. Naarmate je dit steeds herhaal, zal je af en toe een lekker potje MP kunnen doen Cya
GTA-Sheep Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 Volgens mij vangen mijn oren weer het geluid op van een illegale kopie ergens van. Aangezien dit topic verder dus geen nut heeft voor mensen met problemen met de legale versie zit er niets anders op dan tot sluiting over te gaan. Goliat: op het bezit van een illegale kopie staan geen straffen, althans bij ons niet. Het wordt een beetje anders als je willens en wetens vragen aan ons gaat stellen over problemen met een spel, terwijl je van te voren al weet dat je hem illegaal hebt. Ik ben zeker geen moeilijk mens, maar ik had graag dat je dat voortaan niet meer doet. Topic closed.
Recommended Posts