cj_sucks Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 wie heeft dit een keer meegemaakt en is dat normaal: net hebik just bussines gedaan (bijna gehaald) maar ik ging helaas dood maar wat ik vreemd vond dat ik later geen kleren meer aan had en ook geen wapens bij me had zelf m'n boksbeugel (die ik altijd bij me heb) is verdwenen Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Dat is nogal raar. Als je in het ziekenhuis bent, heb je alleen je wapens niet meer, en er wordt wat geld van je 'rekening' gehaald, om het ziekenhuis te betalen. Maar ik heb nog nooit gehoord dat je dan geen kleren meer aan hebt. Heb je misschien cheats gebruikt, of een mod? Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Wapens verliezen is heel normaal maar kleding, dara heb ik nog nooit van gehoord. Kan je misschien een screen sturen. Wat ik soms wel heb is dat ik mijn cop uniform aanheb en als ik dan uit het ziekenhuis kom dat ik weer mijn oude kleding aan heb. Ikkes. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 ik weet niet hoe ik screens moet plaatsen dus helaas Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Kleren weg??? dat is héél raar Reageren
Ikkes Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Maar hoe bedoel je dat. Staat hij daar dan in zijn ondergoed... Heb je misschien een mod gedownload waar dit inzit? Ikkes EDIT VOOR HIERONDER: Aan de cheats zal het niet liggen . Bewerkt: 30 december 2005 door Ikkes Reageren
cj_sucks Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Dat is nogal raar.Als je in het ziekenhuis bent, heb je alleen je wapens niet meer, en er wordt wat geld van je 'rekening' gehaald, om het ziekenhuis te betalen. Maar ik heb nog nooit gehoord dat je dan geen kleren meer aan hebt. Heb je misschien cheats gebruikt, of een mod? ja ik gebruik wel cheats voor wapens maar dat is dan ook het enige edit: ja hij staat dan in z'n ondergoed ik had die pak aan je weet wel die denise je geeft wanneer je 100% met haar hebt edit2: nee ik gebruik geen mods heb 'm voor de ps2 Bewerkt: 30 december 2005 door cj_sucks Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Kleren Weg??????? raar Reageren
ZOrange Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 gimp suit dacht ik dat het was! Reageren
Godrax Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Gebeurt het steeds als je dood bent dat je geen kleren meer aan hebt? Of was dat maar voor die 1e keer. Reageren
SilverDust Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 de gimp suit krijg je pas in LV zethe Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 de gimp suit krijg je pas in LV zethe ah 'k wist dat niet Maar als ik uit het zieken huis komt heb ik al men kleren nog, wss was het een bug of zo! Iets raar! ps: alleen je wapens zijn weg ps2: Ik moet wel zeggen dat als ik uit het ziekenhuis kwam soms al mijn wapens nog had! Dt zal dan ook een bug zijn; De laatste tijd is dit niet meer. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Een speciaal kostuum raak je altijd kwijt als je uit het ziekenhuis komt, dus als het enige dat je aanhad die Pimp Suit was, ben je die kwijtgeraakt en daarom had je opeens geen kleren meer. Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hehe, Ze zijn te arm om het zelf te kopen of zo Nee, ever serieus: waarom is het dan alleen bij de speciale? Kan dit ook gebeurden met de andere kleren uit de warderobe? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 dat heb ik net gehad !!! ik had ook geen kleren in mn Wardrobe ! raar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.