Giorgo Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Wel ik heb ook zoiets met een corrupte savegame. Ik heb een gewone jeans aan van Binco en als ik eraan ga in LV kom ik bij Michelle haar thuis met het broekje van de Triathons. dat witte shortje. Heel vaag vind ik dat, dat komt door de cheats denk ik. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 ik heb ze weer terug ! lol Reageren
CrazyGtaBunny Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Dat je wapens weg zijn is normaal , maar je kleren ??Dat is heel raar , heb et nog nooit meegemaakt !! groetjes CrazyGtaBunny ( ja meisjes zoals ik spelen ook gta) Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 [/quote=Giorgo schreef]Ik heb een gewone jeans aan van Binco en als ik eraan ga in LV kom ik bij Michelle haar thuis met het broekje van de Triathons. dat witte shortje. Weet je zeker dat je in de tussentijd niet aan de triatlon of de mountainbikerace hebt meegedaan? Michelle zit trouwens in San Fierro. Millie zit in Las Venturas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.