50-Cent Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hoi, Ik zag op Internet staan dat je na de missie: Mad dog ryhmes een kart wagen bij zijn huis kunt vinden...ik zit nu lang en breed in San Fierro en ging eens kijken of deze kart er als stond maar tot mijn verbazing staat er bij het huis niks...hoe kan dit? Iemand anders nog een plek waar een kart staat (die ik kan pakken) Bedankt! Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Moet foute informatie zijn geweest. Die kart komt er pas te staan na 'cut throat business'... net zoals op andere plaatsen. Reageren
Upstream Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Je moet eerst de missie uit spelen cut throat bussines. Bewerkt: 30 december 2005 door DMWTM30 Reageren
50-Cent Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Allebei bedankt...ergens anders nog een kart? Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Nee, alleen na die missie... Maar als je wel al toegang hebt tot de race tournaments in san fierro, kan je de kart wel in bezit krijgen. Tijdens de straatrace 'Go-go carting' moet je dus racen met een kart. Als je dan tijdens de race met je kart naar je garage rijdt; zet hem in je garage, stap af, verlaat de garage en laat de poort dicht gaan. Wacht dan totdat de tijd verlopen is en je gediskwalificeerd wordt. De kart zal in de garage blijven staan. Reageren
50-Cent Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Wanneer komen die? Reageren
Ferre Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik weet wel waar een Kart staat maar niet na welke missie je hem krijgt. Hij staat in het noorden van Los Santos, bij een hele grote villa naast die grote letters "Vinewood". Loop dat zig zag weggetje op naar boven en dan kom je hem vanzelf tegen Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je hebt toch ook nog een kart in El Quebrados ergens in een gebouwtje. Of versta ik de vraag verkeerd Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hij staat aan het MAdd Dogs huis! Ergens aan de linker kant! Reageren
50-Cent Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb hem nu via de missie: Go Go karting Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ja maar zie je hem nu op de plaats? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.