Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

het lijkt me leuk om zelf een mod te maken maar...

1:ik heb geen mod prog.(willen jullie a.u.b. een link geven?)

2:als ik dat programma heb zal ik er toch niks van snappen(heb ik meestal :bonk: ) dus zouden jullie me dan even willen helpen?

3:MISSCHien dat je dat dan al zei op de vraag hierboven maar,hoe zet ik het dan op het spel-->(vice city of san andreas)<--?

hartelijk bedankt :)

daag :cya:

(het zal wel mogen maar als het al bestaat mag je het sluiten)

Geplaatst: (bewerkt)

oh ja sorry maar laat dit nog even open plz,als ik nog een vraag moest hebben.

edit:want bij de andere FORUMtopics zijn al closed dus hier kan ik het nu nog doen!

edit 2: morgen ga ik het proberen.

Bewerkt: door vice

oh ja voor ik er vandaag aan begin,welk programma is het beste voor zo iets te maken.

ik zeg je wel: ik ben een beginnenling!

ps gangster bedankt voor je link dan kan ik daaruit een programmakiezen

maar ik weet wel niet welk een goed programma is...of staat dat allemaal uitgelegd

edit:zou iemand me een link willen geven waar ik gratis het 3ds 7 max kan vinden? bedankt!(ik heb gehoord dat dat een goed programma is)

vice :cya:

Geplaatst:

3DS Max is niet gratis te verkrijgen, je kan wel een 30-dagen trial downloaden. Dit houdt in dat je 30 dagen 3DS Max kan gebruiken, maar als die dagen zijn verlopen moet je de echte versie kopen..

Op www.discreet.com is als het goed is wel een trial te downloaden.

Geplaatst:

ok bedankt,ik zal deze dan 30 dagen gebruiken kunen julie in de tussen tijd ook een link geven van een site die je altijd en gratis kan krijgen?

Geplaatst:
ok bedankt,ik zal deze dan 30 dagen gebruiken kunen julie in de tussen tijd ook een link geven van een site die je altijd en gratis kan krijgen?

Je hebt ook nog Gmax, dit is een soort 3DS Max, maar dan met minder fucnties. Deze kan je wél altijd gebruiken, er zit dus geen limiet aan. 3DS Max moet je kopen als je de volledige versie wilt.

Ook heb je nog Zanaza Modeller, of afgekort: ZModeller. Dit valt gewoon te downloaden via www.gtagames.nl ;) . Je kan alleen niet importeren, ook daarvoor zal je de volle versie moeten kopen..

Ook heb je nog Zanaza Modeller, of afgekort: ZModeller. Dit valt gewoon te downloaden via www.gtagames.nl ;) . Je kan alleen niet importeren, ook daarvoor zal je de volle versie moeten kopen..

ach zolang dit maar geen demo ervan is is het goed!(ik zal trouwens eens zoeken nu op de gtagames site)

sorry de quote is nie helemaal gelukt neem het me ni kwalijk!

Geplaatst:

big-smoke,kan je ff de link geven waar ik het vind? je zei al op gtagames site maar ik kan het niet vinden...

anders doe je het zo:

ga naar:gtagames site-->downloads--> enz. (het lijkt me fijn om zelf ene mod te maken!) :)

ok nu de vraag ik zie 3 vierkantjes linksonder is en vierkant zonder kleine vierkantjes er binen inen rechtsboven staat create enzo van die dinge...wat moet ik doen om te beginnen?en onderaan staat eerst zmodeler is ready en daarna staat device is lost please restart zmodeler...

Geplaatst:

Ik snap er echt niks van, van wat je allemaal zegt praat eens normaal nederlands dan begrijp ik het teminste :puh:

Geplaatst:

Maak er een screenshot van dan kunnen we je beter helpen.

Als je niet weet hoe je dat doen moet:

- druk op ''printscreen''

- ga naar paint en plak het

- sla het op (doe maar als .jpg want dan is de bestandsgrootte een stuk kleiner)

Greetz Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...