Vandamage Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Heb een vraagje over EE op de wikigta site... elke dag zoek ik achter EE op mijn PS2 en soms vin ik er ma ik ben is benieuwd of ik nieuwe eb gevonde? dus mijn vraag is wnr de EE op wikigta komt? tis al een lange tijd da het onder constructie is.... en srry voor het opdringen Reageren
W3sl3y Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Wanneer je heel graag wil weten of de Easter Egg al bestaat kan je hier op het forum de zoekfunctie gebruiken of je kan met google zoeken. Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Je kan ook gewoon kijken in het San Andreas Easter Egg Forum. Daar vind je aardig wat Easter Egg's, lees alleen wel even goed de regels door voordat je post ! Reageren
gta 88 Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ja de waltrouw gaat niet egt snel maar die mensen werekn ook aleen maar in hun vrije tijd den ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.