Ironfist Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 (bewerkt) ik heb waarschijnlijk het meest debiele filmpje gemaakt maar dit is hem! al wie nog zo'n dingen kan maken zet het hier neer Regel: Alléén posts met een Animatie!!! Let hier op!!! Bewerkt: 10 januari 2005 door Shyne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 :Dhij is inderdaad er ziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 (bewerkt) ik heb er nog eentje in elkaar gebokst en deze is pas ECHT ziek maar...hoe zieker hoe beter link Bewerkt: 25 augustus 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Ri________ight... :mellow: Ze zijn inderdaad ZIEK! (wat heb jij gegeten vanavond? :lol: ) Tis wel geinig, maar ik heb geen programma om GIFs te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Tis wel geinig, maar ik heb geen programma om GIFs te maken. de microsoft gif animator is het makkelijkst en is gratis Link gif animator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Geks? Ik kan je wel gek laten zien. iiii know how to count..all the way...to SCHFIFTY-FIVE! Geen woorden voor. Dit moet je gewoon ff gezien hebben. Geluid aan. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 link werkt niet of is het enkel bij mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Bij mij werkt de link wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 ik heb er nog een gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 (bewerkt) Wel simpel maarwel heel erg leuk Ironfist99 Bewerkt: 25 augustus 2004 door robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 Oeh yeah: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 hahaha die is ook heel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 (bewerkt) sorry dat ik het zeg maar kan je ipv altijd: "heel grappig" enzo te posten ook eens een animation neerzetten alvast bedankt Bewerkt: 25 augustus 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 sorry dat ik het zeg maar kan je ipv altijd: "heel grappig" enzo te posten ook eens een animation neerzettenalvast bedankt Zoals deze: (wat duurt het maken van zo'n plaatje toch verdomd lang.) <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 (bewerkt) ik heb nog een tamelijk lang gevecht gemaakt het gaat wel een beetje traag... kan er iemand aub een reply posten? dan moet ik niet dubbelposten want je kan maar een ding per bericht uploaden Bewerkt: 26 augustus 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.