Robienske Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Deze is met photoshop en imageready gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ik heb even gezocht op me computer of ik nog wat animaties had, en heb er een paar gevonden ze zijn best wel groot, dus ik geef even een link. hier is er 1, als jullie er meer willen zien.. ff zeggen Animation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Originele gif. Skateboarding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 leuke gif! zelf gemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 ik heb even gezocht op me computer of ik nog wat animaties had, en heb er een paar gevondenze zijn best wel groot, dus ik geef even een link. hier is er 1, als jullie er meer willen zien.. ff zeggen Animation Die is vet die moet ironfist zien :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb hem gezien hoor mijn eigen versie ervan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Laten we een top 5 met de beste animations gaan maken. Wie heeft er tot nu toe de beste gemaakt? Mijn top 5: 1. Offroad biking! van Lantyz pagina 7 post 13 2. Rottevisverkoper Paperfist post van Lantyz 6e post van pagina 3 3. Skateboarding van Don Laatste pagina post 2 4. Real crazy animation van Ironfist99 Pagina 8 post 14 (vooral de humor) 5. Totally crazy van Timovich pagina 4 post 14 Het gaat hier in deze top dus alleen om de zelfgemaakte van deze forumleden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Ik ben populair! Nu... Thanks! 'k had gelijk weer inspiratie tot wat simpele, korte GIFs... Ik heb nu een heel rijtje 'Pets-over-night'-GIFs... Voor elke gebeurtenis eentje Zie mijn avatar voor de eerste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Heeft iemand ook een progje waarmee je van die vloeende gifs kan maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik heb hem gezien hoor mijn eigen versie ervan Whahahaha die is goed.. Ik zat te kijke en ik dacht: 'dit is toch gewoon hetzelfde?' valt dat hoofd eropeens af.. :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pazziej Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik ga der ook ff een maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pazziej Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Dit is mijn eerste: Bewerkt: 8 november 2004 door pazziej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 (bewerkt) aan deze heb ik wel een tijdje gewerkt,,om de bewegingen ietwat realistisch te laten lijken Bewerkt: 10 november 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 aan deze heb ik wel een tijdje gewerkt,,om de bewegingen ietwat realistisch te laten lijken Lol, die is meesterlijk! :lol: (en meesterlijk sadistisch) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 (bewerkt) Lol, die is meesterlijk! :lol: (en meesterlijk sadistisch) :lol: oorspronkelijk was het de bedoeling om een mannetje te laten roken en dan die sigaret laten vallen en het mannetje dan in brand te steken maar toen dacht ik dat het al lang geleden was dat er nog eens geschoten werd @dragon:kijk aub verder terug in dit topic <_< in de gtagames stijl: Bewerkt: 10 november 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.