Sasuke Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 iets van een 600 ofzoik ben nu aan het werken aan een film met geluid enzo,met de geluiden van GTA maar ik zoek nog de perfecte pivot stickfigure actor met alle mogelijke bewegingen na te bootsen die in het echt ook mogelijk zijn als er iemand die kan ontwerpen in pivot,mag die hem altijd posten Kan je met GIF-Animator ook geluiden indoen dan ? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 nee,wel met video bewerking hier is een héél vreemde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 nee,wel met video bewerking hier is een héél vreemde Mooi gemaakt, maar dit filmpje slaat nergens op ! Haha ! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 matrix,alles is in bullet-time,daarom gaat het zo traag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 hahah ja hoor...dat pistool zit gewoon in z'n arm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik wil hem weer gebruiken wil ik hem installeren krijg ik dit: Vind je het gek dat het met DOS niet lukt?¿? :lol: hoe gaat hij het wel doen want een paar weken geleden deed hij het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 matrix,alles is in bullet-time,daarom gaat het zo traag Geinig bedacht ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 executie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Matrix II 440 frames gemaakt met Pivot Stickfigure Animaton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 (bewerkt) Daar gaat timovich Oftewel vis PS:gaat lekker dat uploaden via een omweg NIET PPSS: is toch wel goed voor me 1ste keer of niet? Bewerkt: 30 november 2004 door wcplee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 zelf gevonden()? mooi gemaakt,alleen moet ie wat trager,vind je niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 dat wou die niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 matrix,alles is in bullet-time,daarom gaat het zo traag Lache hé, al die animaties, kunnen jullie ze ook van GTA1 maken zonder het spel zelf te spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Lache hé, al die animaties, kunnen jullie ze ook van GTA1 maken zonder het spel zelf te spelen? :blink: als we screens hebbben wel,geef er maar is een paar,ik zal zien wat ik kan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ik heb ze niet, maar op internet zijn denk ik zat screenshots van alle GTA's te vinden. Dus ook van GTA1. Ook leuk om een filmpje van GTA Advance te maken trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.