josie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 leuke topic alleen jammer dat sommige animations wat schokkerig zijn maar ik kan geen animations maken :crying: :crying: :crying: :ibuk: :ibuk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Probeer gewoon (steel gewoon wat iedeeén dee ik ook :rolleyes: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) Ik heb er ook nog even 2 in elkaar feflatst! Bewerkt: 11 december 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 800 frames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Kan iemand mij helpen, ik zoek een uploader waar ik PIVOT bestanden kan uploaden ! A.u.b een link ! ( Heb een hele lollige gemaakt van 1000 á 2000 frames. ) B) BTW : geinig movie ironfist ! Bewerkt: 11 december 2004 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Kun je hem hier niet gewoon uploaden? Mooi trouwens ironfirst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik heb er ook nog even 2 in elkaar feflatst! hehe nu kijk ik eens even hier, @Petersmurfje: voore en beginneling mooie animatie's keep up the good work m8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Hier heb ik nog een nieuwe van wel 9 animatie's! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Wow 9 maarliefs ! En nee, ik kan hier nie uploaden ( ben geen super lid ). <_< Graag linkje ! :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 als je dat pivot bestand opent,moet je gewoon saven als gif,dan kan je hem uploaden op imageshack.us en hier met de img tags plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Poo ! Ik krijg nu allemaal van die errors van : Out of Memory, en Can't find the bitmap.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 hier ook 1: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 hier ook 1: Whaha lol hoeveel frames? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Whèhè ! Orgineel hoor ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 zelf gevonden()?mooi gemaakt,alleen moet ie wat trager,vind je niet? is deze beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.