Mazzeltje Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Dat klopt niet echt hoor dat filmpje :lol: Hij schiet eerst die gast dood en schopt hem dan die aan zijn auto zat , en daarna gaat hij zelf weer aan die auto ziiten alsof het zijn auto is. En dan wordt hij weer dood geschopt. :lol: Reageren
Sasuke Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Dat klopt niet echt hoor dat filmpje :lol: Hij schiet eerst die gast dood en schopt hem dan die aan zijn auto zat , en daarna gaat hij zelf weer aan die auto ziiten alsof het zijn auto is. En dan wordt hij weer dood geschopt. :lol: Cool toch ? Komt er iig geen einde aan ! Reageren
Robienske Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Hier is nog een geslaagde: Reageren
Timovich Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Het is nu Ironfist vs Hayate Ik vond deze egt goed van Hayate: KLIK En natuurlijk ook van Ironfist ook een paar! Reageren
Robienske Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Pivot is echt handig hoor. Hier ook een siggie (ik aap een beetje na maar ik vond het wel leuk :rolleyes: ) Reageren
Sasuke Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Pivot is echt handig hoor. Hier ook een siggie (ik aap een beetje na maar ik vond het wel leuk :rolleyes: ) Na-apen of niet, hij's superb ! :lol: Reageren
Ironfist Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Het is nu Ironfist vs HayateIk vond deze egt goed van Hayate: KLIK En natuurlijk ook van Ironfist ook een paar! :lookaround: ik kan momenteel wel geen nieuwe maken,maar over een paar dagen weer wel,kijk maar later eens in deze post Reageren
josie Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 dit is de mijne: (je drukt beter op f11 om hem beter te kunnen bekijken)http://img146.exs.cx/my.php?loc=img146&ima...ge=roken3dc.gif hoe krijg je zo'n filmpje in .gif want mij lukt dat niet Reageren
Ironfist Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) hoe krijg je zo'n filmpje in .gifwant mij lukt dat niet aangezien deze vraag al veel teruggekomen is,post ik hier de volledige uitleg die ik vorige keer heb gegeven (je hebt microsoft gif animator nodig,freeware,ff zoeken op Google) Je maakt een afbeelding met je lievelings (teken)programma je slaagt ze op in gif je opent ze in gif animator dan pas je de afbeelding een klein beetje aan in het tekenprogramma en slaagt ze terug op(of wel op het vorige bestand,ofwel op een nieuw(save as) je gaat terug naar gif animator dan duw je niet op "open" maar op het witte blad met het kleine gele kruisje op nu selecteer je de aangepaste afbeelding je opent het nu heb je al 2 frames,maar ze staan wel in omgekeerde volgorde,dus moet je ze van plaats verwisselen dat doe je door op het pijltje naar beneden te drukken(ofwel op toetsenbord ofwel op knop in gif animator) je maakt nog een hoop aangepaste dingen en herhaalt telkens het voorgaande als het af is,kan je ze bekijken door op het pijltje naar rechts te drukken waarschijnlijk gaat het te snel druk dan nu op image en bij "duration" geef je een waarde in( 1=0,01 sec) hoe lang het geselecteerde frame moet duren als je klaar bent druk je op save klaar! als je nog vragen hebt,stel ze gerust Bewerkt: 18 december 2004 door ironfist99 Reageren
Sasuke Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) Xou Xu PIVOT Bewerkt: 18 december 2004 door Hayate Reageren
roppie Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) dit zijn mijn eerste afbeeldingen met pivot p.s. bedankt voor het programma Bewerkt: 18 december 2004 door roppie Reageren
Nith Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) srry ik had een plaatje mar ik kreeg em dus helemaal nie ik probeer em nog een keer: Bewerkt: 19 december 2004 door Nith Reageren
Ironfist Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) www.imageshack.us daar uploaden... deze is snel gemaakt,maar toch geslaagd vind ik hier is er 1 van mij voor het battle Bewerkt: 19 december 2004 door ironfist99 Reageren
Sasuke Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Geplaatst: 20 december 2004 Nice, nice... Ik ga wel verder ( als ik zin heb ) met mijn versie van IRON vs. HAYATE. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.