roppie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 net dragon ball z met die cirkels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Sig is nog wat aangepast: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Sig is nog wat aangepast: :PWat moet die pijl zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) Hier is mijn eerste met pivot gemaakte animatie hij slaat alleen nergens op. oke.piv Bewerkt: 20 december 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Hier is mijn eerste met pivot gemaakte animatie hij slaat alleen nergens op. Beetje te snel ? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) Ja ik heb hier een betere! Deze vind ik al beter gelukt. Bewerkt: 21 december 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Willen: -Saddam Hoessein -De Aanhangers Van Allah en -Theologen even de andere kant op kijken? Deze is nogal hard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Doet het niet, upload je GIF op deze site ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 move testing...wie maakt take2 van dit gedoe met nieuwe moves? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) take 2 dan zelf gemaakt 80 frames,puur gif animator Bewerkt: 21 december 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Take 3 : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Ugly Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) EDIT: Sorry voor de dubbelpost, ik heb 2x op het quote knopje gedrukt Verwijder deze post a.u.b. en haal er 1 van mijn teller af. Bewerkt: 21 december 2004 door Robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Ik denk dat ik maar een klein projectje start. Ik krijg er maar niet genoeg van om met mijn naam te spelen. Hier is nog een update: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) hier nog één van mij,wel een nogal rare specificaties op het eind edit: hey Robienske! (je mot dit uiteraard niet gebruiken,is ook maar anim) wie ook zoiets wil moet het maar zeggen Bewerkt: 21 december 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.