Pete-R Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Zul je niet aan de pivot beginnen? Heb je veel mooiere en het is nog veel gemakkelijker ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 ik vind pivot zo saay,je kan er geen bloed enzo bij doen en gif animator is moeilijker,maar soms ook toffer hoor en er staat al een pivot vazn mij hierboven,ik ken het programma al veel langer als jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) Pivot is echt voor de... Street Fight Scene's... En voor mensen die wat willen kloten met wat mannetjes etc.. GIF animator is wat moeilijker + meer keuze, met o.a bloed e.d ! Zelf vind ik mij meer een Pivot type... Maar GIF is ook niet een van de stomste dingen . Net als IRON zit ik ook gewoon soms wat met GIF, dan met PIVOT.. Bewerkt: 21 december 2004 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 hier nog één van mij,wel een nogal rarespecificaties op het eind edit: hey Robienske! (je mot dit uiteraard niet gebruiken,is ook maar anim) wie ook zoiets wil moet het maar zeggen Haha, ik had al zo eentje met mijn naam maar de kwaliteit wordt jammergenoeg slechter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Mijn handtekenig is blijkbaar aantrekkelijk :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) niet alleen dat... ik stel ook voor dat we figuren gaan uitwisselen,of elk een eigen mannetje ontwerpen (kunnen we gevechten doen) de sniper is toch goed gelukt Bewerkt: 22 december 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) Hier is een pakketje met figures die ik gemaakt heb: Pakketje Deze heeft mijn zus van 9 jaar gemaakt ! Ik had haar wat leren werken met pivot. Eigenlijk is het heel simpel. Het enige wat ik gedaan heb is hem opslaan als gif. Bewerkt: 22 december 2004 door Robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) ongeloofelijk...wie heeft er nu zoveel tijd om zoiets te maken?? (en dat allemaal om een lolly ) Bewerkt: 22 december 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) ongeloofelijk...wie heeft er nu zoveel tijd om zoiets te maken?? (en dat allemaal om een lolly ) Pffffffffff, die moet wel lang bezig geweest zijn. Met welk proggie zou hij het gemaakt hebben ? EDIT: Hier is het pakje geüpdate met een apache heli erin ! http://www.wyger.nl/usr/Robienske/Figures%...20Robienske.rar Bewerkt: 22 december 2004 door Robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Ik heb het opgeslagen en bekeken hoe veel het er waren. Het waren schrik niet 1914 frames. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Doet het niet, upload je GIF op deze site ! Sorry, maar bij mij doet ie het op alle computers in het huis... :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Hier is een pakketje met figures die ik gemaakt heb:Pakketje Deze heeft mijn zus van 9 jaar gemaakt ! Ik had haar wat leren werken met pivot. Eigenlijk is het heel simpel. Het enige wat ik gedaan heb is hem opslaan als gif. Met wat moet ik dat openen ? Ik probeer met pivot maar krijg dan : This is not a pvt file... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Start pivot op. Druk dan load figure type. Neem dan één van die figures. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Moet je wel eerst uitpakken met WinRAR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.