Ironfist Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 (bewerkt) wel euhm... bedankt... whatever:ik heb er nog nen hoop dus alle mensen post hier veeeel!!! btw:ik vond niet echt een goed einde dus heb ik maar een debiel erin gezet Bewerkt: 26 augustus 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 ik heb er nog een gemaakt Oke, hier is die reply! Kan ik meteen zeggen hoe gortdroog als ''3 jaar opgeslagen scheeps-biscuit'' ik deze vind! Hahaha!Lol! :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Ey! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 post je nonsens, irongit Sorry van deze off topic: maarre sukkeldieeenberichtmoetposten kan je niet een kortere naam verzinnen?? je kan dat doen bij de admins Joriz Marius of Le Freak of ze je naam willen veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Hahaha, als we je altijd zo aan moeten spreken?!! ''sukkeldieeenberichtmoetposten''! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YaMo Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Het is sukkeldieberichtmoetposten, niet sukkeldieeenbericht moet posten. Dank u. --------- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Haha, grapjas. :lol: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 (bewerkt) Wel lachen die naam: sukkeldieverichtmoetposten maarre verander die naam ff wat ik al zei :lol: want dit verneukt het forum Bewerkt: 27 augustus 2004 door robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 En als je dan toch bezig bent, post dan ook 's wat nuttiger dingen, want, laten we eerlijk zijn, zo'n flitsend beleefde intro was het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2004 Nee precies het is geen gezich maarre een leuke intro was het niet hij kan zichzelf dan beter aan de koeien in de wei voorstellen :lol: :wub: :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 Kunnen we a.u.b weer on-topic gaan! Oke deze member maakt een fout maar dan niet met zijn alle erop af he! Een Admin regelt het wel :lol: Gewoon back on! Dus hou het gezellig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 jaja oke sorry mensen weer ff bck on topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Dit is leuk! Wat vinden jullie van deze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 haha speel wat minder vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Okee, okee, is goed :lol: Deze dan: Geïnspireerd op een geinig GIFje die ik ooit op het internet voorbij heb zien komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.