X-TX Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Hier is een pakketje met figures die ik gemaakt heb:Pakketje Deze heeft mijn zus van 9 jaar gemaakt ! Ik had haar wat leren werken met pivot. Eigenlijk is het heel simpel. Het enige wat ik gedaan heb is hem opslaan als gif. Met wat moet ik dat openen ? Ik probeer met pivot maar krijg dan : This is not a pvt file... Ik ken een site waar je programma voor .rar kan weg halen maar ik mag het niet zeggen sorry. Voeg me anders toe op msn die hotmail adres staat in me profiel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Moet je wel eerst uitpakken met WinRAR En dat gaat als volgt... ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) check m`n handtekening gemaakt met jasc animation shop iemand ooit van gehoord? Bewerkt: 22 december 2004 door mango Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Moet je wel eerst uitpakken met WinRAR En dat gaat als volgt... ? Zoek naar Google naar WinRar is net zoals WinZIP alleen kan je nog meer bestanden uitpakken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 ik heb weer een leuke (vind ik zelf), hij is nogal schokkerig, maar wat vinden jullie ervan? p.s. zit wel een loop in alleen de laatste frame duurt 10 seconden. Klik hier voor vrolijke kerst groet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 die is echt leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) die is echt leuk edit sorry voor het dubbel posten klikte 2x op ok Bewerkt: 22 december 2004 door josie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 ik heb weer een leuke (vind ik zelf), hij is nogal schokkerig, maar wat vinden jullie ervan? p.s. zit wel een loop in alleen de laatste frame duurt 10 seconden. Klik hier voor vrolijke kerst groet! Ik zie niks schokkerigs ? En same 2 u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 check m`n handtekeninggemaakt met jasc animation shop iemand ooit van gehoord? Nee, kan je dat downlaoden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 thx voor de goede reacties hierop, 19 frames, gif editor . Heb je m'n saddam hussein gif al gezien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 figure pack 1 FIGURE_PACK.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) Figure pack 2 : heavy fighting Figure pack 2 Bewerkt: 23 december 2004 door Robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Vind die bovenste t mooist... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) figure pack 1 lama Maar sommige zien er niet zo chill uit, die boxen moeten wat groter van die boxer IMO Bewerkt: 23 december 2004 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) figure pack 1 lelijk hoor :o (grapje,vind het gewoon nogal belachelijk als je commentaar gaat geven ) :unsure: Bewerkt: 23 december 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.