Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 figure pack 1 lelijk hoor :o klaag ik over jouw misbaksels,hé koning spammer? Ik mag toch mn mening geven ffs... :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 figure pack 1 lelijk hoor :o klaag ik over jouw misbaksels,hé koning spammer? Komaan geen ruzie hee. Het is inderdaad wel onbeleefd om zo je mening te geven, misschien kon het wat 'vriendelijker' uitgedrukt worden. Ironfist kon misschien ook wat vriendelijker gereageerd hebben. Maar nu goed. Geen ruzie meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 yeah geen ruzie meer... dat is een taak voor de stickfiguurtjes! Magiër tegen boogschutter Headshot headshot is mijn eerste in pivot, mageranger de 2e. wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 yeah geen ruzie meer... dat is een taak voor de stickfiguurtjes!Magiër tegen boogschutter Headshot headshot is mijn eerste in pivot, mageranger de 2e. wat vinden jullie ervan? Headshot = langzaam <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 :angry: nou sorry hoor, het ligt trouwens aan je computer, ik heb hem op alle computers thuis gecheckt. wat vind je er trouwens van, naast te gaan zitten criticeren op mn eerste poging? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 oeps sorry, nou ga ik zelf ruziezoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 :angry: nou sorry hoor, het ligt trouwens aan je computer, ik heb hem op alle computers thuis gecheckt. wat vind je er trouwens van, naast te gaan zitten criticeren op mn eerste poging? Jonge.. Dat bedoel ik niet met langzaam... Als iemand valt, gaat dat natuurlijk niet Eerst beentje in de lucht Dan andere beentje dan handje dan nander handje dan lichaam op de grond... probeer gewoon die 4 dingen tegelijk te laten bewegen, dan is t realistisher... Voor de rest wel leuk ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) Okee, okee, is goed :lol: Deze dan: Geïnspireerd op een geinig GIFje die ik ooit op het internet voorbij heb zien komen. :lol: deze vind ik nog steeds het grappigst edit: eej waar is dat plaatje???! Bewerkt: 23 december 2004 door Don Falcone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 he dit is mijn eerste klik hier nu wil ik weten hoe ik akn zorgen dat het niet zo snel gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 he dit is mijn eerste klik hier nu wil ik weten hoe ik akn zorgen dat het niet zo snel gaat Maak kleinere bewegingen .. Dus klein stukje voor stukje i.p.v grote stukken ! Succes ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 gelukt klik hier nu nog een ander probleem er blijft iets zwarts achter je ziet wel wat ik bedoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Ik heb hier nog een best goed gelukte animatie vind ik zelf. Hij heeft 286 frames. Het moet een breakdancer voorstellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Ik heb hier nog een best goed gelukte animatie vind ik zelf. Hij heeft 286 frames. Het moet een breakdancer voorstellen. Leuk bedacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) (dat van daarstraks was een grapje,eigenlijk meer iets persoonlijks van msn,geen ruzie hoor ) deze is goed geslaagd vind ik,hij stond al een paar weken in mn "onuitgebrachte animatie map" in die map staan echte WicKEd anims die niet geschikt zijn voor publicatie :notinpressed: Bewerkt: 23 december 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 (dat van daarstraks was een grapje,eigenlijk meer iets persoonlijks van msn,geen ruzie hoor )deze is goed geslaagd vind ik,hij stond al een paar weken in mn "onuitgebrachte animatie map" in die map staan echte WicKEd anims die niet geschikt zijn voor publicatie :notinpressed: :huh: ... 5 min. stilte :unsure: Di's echt een goede van jou Ir0n ! Vet mooie bewegingen ( iig niet stap voor stap, maar mooi achter elkaar tegelijk ). WHAHA :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.