Sasuke Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Nou deze is echt de leukste die ik ooit heb gemaakt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Kan iemand een leuk plaatje posten, en dan maak ik er een animatie van ( zie boven ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Jij werkt toch met pivot? misschien volgende keer een kleurtje aan je stick gastje geven, dan is 'ie duidelijker te zien. Verder leuke dingen die je maakt. Hier weer een paar van mij: Au... De dood haalt je Zieke overkill Knock out Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Ik heb nog zo'n lenig ventje :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Trouwens, hoe moet je superlid worden? moet je 100 keer hebben gepost ofzo? Hier zijn nog wat animaties: raar gevecht Ding-dong. Recht in z'n kruis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Petersmurfje je moet eens proberen de frame rate hoger te zetten. Of kleinere afstanden tussen je frames, je "lenige ventje" is nogal stijf. Als je met pivot opslaat krijg je een schermpje met drie aanvinkbare hokjes en een getal. zet dat getal tussen de 8 en de 15. EDIT: Mensen post wat meer!! Ik zou het echt heel jammer vinden als deze leuke topic zo'n dood topic word en het is simpel om in stand te houden!! animaten is makkelijk en leuk. En het houd het topic sticky. :lol: Bewerkt: 24 december 2004 door Terror of Vice City Area Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 check m`n handtekeninggemaakt met jasc animation shop iemand ooit van gehoord? Nee, kan je dat downlaoden ? ja maar niet gratis je moet het met paint shop pro 8 erbij downloaden,paint shop pro 8 is gratis voor 30 dagen,jasc animation shop is niet gratis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Ik probeer dit topic weer leven in te brengen, maar veel mensen kijken de stickeys helaas over het hoofd ! :crying: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Ik help mee! Ik ga de hele kerstvakantie heerlijk zitten pivotten hier mijn nieuwe (pivot ) handtekening. Wat vinden jullie ervan? :huh: Bewerkt: 24 december 2004 door Terror of Vice City Area Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Fun ! Totale chaos ! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Het dagelijkse winkelen: Gezellig. Toch? Blijf posten alsof Balkenende's leven er vanaf hangt! Oh wacht. Dan post niemand meer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Wat te doen met repeat? Dit: Au. Au. Au. Au. Au. Au. Au. Au. Au. Au. Au. Au. :P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Ben ik nog de enige die post? Ik heb vanochtend al 3 animaties gemaakt en nog steeds geen reacties!! Hier weer één: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 (bewerkt) Ben ik nog de enige die post? Ik heb vanochtend al 3 animaties gemaakt en nog steeds geen reacties!! Hier weer één: EDIT: Sorry, per ongeluk gedubbelpost Bewerkt: 25 december 2004 door Terror of Vice City Area Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Het dagelijkse winkelen: Gezellig. Toch? Blijf posten alsof Balkenende's leven er vanaf hangt! Oh wacht. Dan post niemand meer.. Jij heb echt gevoel voor humor IMO ! :lol: :lol: alsof Balkenende's leven er vanaf hangt! Oh wacht. Dan post niemand meer.. Die onthoud ik ! :lol: Zo meteen een paar nieuwe van mij ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.