Sasuke Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Mischien zie je nog wat oude maar kon ze niet terug vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 (bewerkt) Yay! Net één van m'n mooiste (minst schokkerige) animaties gemaakt: Vind eigenlijk m'n handtekening de leukste tot nu toe. Bewerkt: 25 december 2004 door Terror of Vice City Area Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Yay! Net één van m'n mooiste (minst schokkerige) animaties gemaakt: Vind eigenlijk m'n handtekening de leukste tot nu toe. haha ! lol, hij's lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Thx hayate, hier is er weer één... Dit gevecht loopt niet af zoals ze hadden gehoopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 Thx hayate, hier is er weer één... Dit gevecht loopt niet af zoals ze hadden gehoopt. Lol, mooi zwaard ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Yay weer één: Kom op iedereen blijf animaten! Dit leuke topic begint af te sterven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Heb net een nieuwe avatar gemaakt maar hij is heel schokkerig. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Heb net een nieuwe avatar gemaakt maar hij is heel schokkerig. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Heb je het met paint gemaakt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Als je met paint doet, heb je kans dat je dat krijgt ( heb ik ook gehad ! ) En mensen blijf animaten ! Oeps.. Dubbelpost ! :blink: :unsure: Bewerkt: 26 december 2004 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 PAINT?!?! HOE DURF JE?! Ik ben een pivotter, ik heb wel met paint gewerkt maar mijn zondes zijn vergeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Weer een animatie, ik denk dat ik van school af ga en programmer bij rockstar word... al lijkt tommy vercetti een stuk moeilijker te animeren dan dit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 heey Terror of Vice City Area je bent lekker op dreef je maakt weer leven in een oud vergeten topic maar ga zo door want het wordt fun!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 stop aub met die bullshit van een "oud vergeten topic" het staat vastgepinnend en krijgt dagelijks 5 post erbij of meer het is een tijdje "dood" geweest,maar toen heb ik weer nieuwe anims gepost en sindsdien is het wel springlevend en hier is take III van move testing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 je hebt gelijk, er komen dagelijks 5 of meer posts bij... maar 4 daarvan komen van mij en 1, 2 of 3 van hayate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.