Terror of Vice City Area Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Heb hier gtagames.nl fanart!! 211 frames! Wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Bezig met een animatie met een verhaal ( moet ik hem wel nog verzinnen ). Alvast een voorproefje : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 jeetje eindelijk alle post gelezen (ongeveer dan) nou hier heb ik er ook nog een paar lol deze is voor de lol das mun eerste met GIF Animator deze is echt goed! TWT is mun clan en wat vinden jullie er van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Best nice voor de 1ste keer . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 hier nog 1 van mij,en stop toch met al die dubbel en trippel posts,gebruik de img tags en de edit knop... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 hier nog 1 van mij,en stop toch met al die dubbel en trippel posts,gebruik de img tags en de edit knop... Heb betere gezien van je.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) Deze is voor de lol: En deze is voor mij (ik ben ook boogschutter als sport, niet als sterrenbeeld): EDIT: heb die van arcsoft weggehaald, ze hebben hun excuses aangeboden. Bewerkt: 27 december 2004 door Terror of Vice City Area Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) kan iemand ff goede pivot uitleg geven plz? of als die hier al staat welke pagian et is nou ik heb tog nog deze gemaakt: Bewerkt: 27 december 2004 door Nith Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 kan iemand ff goede pivot uitleg geven plz?of als die hier al staat welke pagian et is nou ik heb tog nog deze gemaakt: Is toch netjes ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ik zie die van Nith niet... Waar upload je ze? Probeer dit eens... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Rechtermuisknop Eigenschappen Adres copy Adres paste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 eej,, ik heb vragie.. ik heb Adobe Photosop 7.. kun je dat daar ook mee doen..?? zoja hoe laat je ze dan bewegen.. alvast thnx mzzl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Het zal vast wel kunnen met photoshop, maar dat gaat immens ingewikkeld dan. Zoek op google naar pivot, het is makkelijk, gratis, en het is het beste programma voor stick animaties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 eej, welke site...??? welke download...??? alvast thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 eej,welke site...??? welke download...??? alvast thnx terror zei het al zoek op google naar pivot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.