Pete-R Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Hier heb ik er nog 1, deze is echt slecht. Reageren
-Niels- Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 eej,welke site...??? welke download...??? alvast thnx terror zei het al zoek op google naar pivot eej, ja heb al gdaan.. maarja dan krijg je vet veel sites... duzz ik weet nie welke ik moet kiezen groeten Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 (bewerkt) Ohhh dan probeer je er toch een paar??! Weer een sadistische en zeer pijnlijke animatie over hoe je iemand onthoofd met een "H": EDIT: heb hem wat versneld omdat ie langzaam ging. Bewerkt: 27 december 2004 door Terror of Vice City Area Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 *gaap* moet morgen om 6 uur er weer af, maar ik kon niet slapen. heb ik om 11 uur nog even dit gemaakt, deze twee wilden elkaar betoveren maar het lukt niet echt: Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 eej, terror anderzz stuur je via PM ff meel adrezzz.. en dan stuur je het progje pivot ff door alvasst thnx Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 eej, hoe maak je langzamere filmpjes met pivot?? of hoe maak je ze langzamer?? alvast bdankt Reageren
josie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 ik zou het niet weten en je zit te dubbelposten Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) eej, ja ssry voor et dubbel posten.. maar terror heeft mij zijn progje gegeven en hij kan zen tekeningen wel sloom doen... ik vraag et hem wel ff.. groeten p.s. hoe zet je die dingen erop...?? dan weeet ik gnoeg... wan het is een .piv bstand dus via imagehack wil het nie :o Bewerkt: 28 december 2004 door GtA_BaDmAn Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Je moet het ook niet als .piv opslaan maar als .gif dan kan je zelf instellen hoeveel honderdsten van een seconde het duurt voor de volgende frame. je kan ook kleinere verschillen maken, dan word de beweging ook vloeiender. 5-10 honderdsten v/secondes doe ik altijd trouwens. Succes! Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 eej, thnx hier men eerste: best wel redelijk voor men eerste Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 cool gemaakt jongens!!! k zelf hou me liever bezig met mooie gekleurde bewegende plaatjes zoal un mooie avater ofzo Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) ja maardat kun je ook maken met dit progje en heb nog 1 gmaakt: hahaa wel lollig voor een beginner Bewerkt: 28 december 2004 door GtA_BaDmAn Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) k ben tog eens wat gaan proberu ik weet het het is nie perfekt en er valt veel op aan te merku mar k doe het voor de lol en k hep het super snel gemaakt EN hij gaat best snel op het laatst MENSU VOLGUS MIJ DRAAIT HIJ MAAR 1 KEER DUS ALS JE NIKS ZIET HEP JE HEM GEMIST weet iemand hoe ik hem de hele tijd kan door latu gaan? Bewerkt: 28 december 2004 door Dennizzzz Reageren
josie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 misschien een optie met replay og wat zit ik te bazelen ik weet het niet Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Yay! weer een supervage van Terror!! Maar dat zegt niks; ik BEN supervaag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.