Terror of Vice City Area Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Hayate maak je animaties wat kleiner (minder breed) deze vern***en het hele forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) Hayate maak je animaties wat kleiner (minder breed) deze vern***en het hele forum. Daarom maak ik de oude ook in linkjes :rolleyes: . Maar ik maak de volgende wel wat kleiner, ty voor de tip :-D @ Terror : Je had toch een hayate vs. terror animatie ? Bewerkt: 9 januari 2005 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Je had toch een hayate vs. terror animatie ? yep. hier is 'ie: en hier een lieve animatie over een paardje: Misschien kan jij nu ook een hayate terror animatie maken...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Voortaan alléén posts met een Animatie. Voor vragen kun je terecht bij iemand die Animatie's maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Dit is me allereerste animatie . Bewerkt: 11 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) Waarom nu alleen nog maar posts met een animatie? ik vind hem ook leuk om reacties te krijgen van bijvoorbeeld mensen die niet kunnen animaten. Niet dat het een probleem is: Ik heb nog zo'n vier MB aan ongeposte animaties. Hier weer één: EDIT: D.I.D. staat voor Domino Is Dodelijk Bewerkt: 11 januari 2005 door Terror of Vice City Area Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Yaaaay nieuwe avatar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Waarom nu alleen nog maar posts met een animatie? Om geboost te voorkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) Ik heb hier nog een goeie animatie. Hoeveel frames hij heeft weet ik niet. Innageval rond de 350 frames. Bewerkt: 11 januari 2005 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) 124 frames elk frame prachtig benut tot een mooie anim Bewerkt: 11 januari 2005 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ik heb er hier nog 1tje gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 ____________________BUBBLEZ____________________ mijn eerste animation, wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ik heb er nu 1tje gemaakt met me eigen naam erin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Vanaf vandaag ga ik elke dag een (steeds verschillende) animatie maken van mijn "mood". Vandaag heb ik een half uur moeten zwoegen om een (magere) verbinding tot stand te brengen dus hier mijn stemming: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 nog eentje van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.