Terror of Vice City Area Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 josie wtf? ik had toch een animatie voor je gemaakt en nou heb je ineens die?! leuk, doe ik moeite om een leuke handtekening te maken, neem je een andere. hier komt ie voor de mensen die hem niet hebben gezien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik wou er zelf ook een maken dus nu heb ik die van jou gepakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik heb ook nog een leuke animatie gemaakt. Hij is een beetje snel maar je kan wel lezen dat er Gtagames staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik heb een nieuwe animatie: Hij is gemaakt alsof door iemand die net heeft geleerd hoe pivot werkt. Ik presenteer... NOOB-ANIMATIE!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 nieuwe beetje wierd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 kheb een nieuwe gemaakt sorry voor de dubbelpost slechte kwaliteit 143 frames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 YES YES YES YES YEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!! Eindelijk de anatomisch verantwoorde PIVOT creatie af!!!! Ik heb een pivot-figure met schouderbladen en heupen gemaakt, zodat een pivot figuur dat diagonaal (bijvoorbeeld naar de achtergrond) loopt er 3d uitziet!! Hier 2 voorbeelden, mensen die geïnteresseerd zijn in de human_pivot alfa versie, stuur me een PM. Diagonaal lopen/rennen: Draaien: Zeg me wat je ervan vind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 vet wil je er ook een voor mij maken?? hier een van mij het is voor me tante die een dochtertje heeft gekregen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 Weer één van terror: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 21 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 het is voor me tante die een dochtertje heeft gekregen schattig... en proficiat voor je tante hier eentje van mij (salad fingers) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 snel inelkaar geflanst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 kheb deze ff snel gemaakt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 2 nieuwe! Ik zal het niet vaak genoeg kunnen zeggen: pas op voor domino, maar vooral ook voor die gruwelijke...MODERNE KUNST! En natuurlijk heb ik nog steeds problemen met het internet dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 kom op blijf posten snel gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 Yaaaaaaay 100 posts! 100 posts! 100 posts!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.