Sasuke Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Deze zag ik allemaal op andere forums http://homepage.ntlworld.com/theatre.manag...amedelayMk3.gif http://homepage.ntlworld.com/theatre.manag...0Anims/OTTT.gif http://img71.exs.cx/img71/9981/Stickdie.gif Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 vrij simpel oorspronkelijk bedoeld als avatar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Gewoon weer Lol met Letters: Wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 (bewerkt) kheb een timer gemaakt,mss handig voor te meten hoe lang je anim duurt? http://img213.exs.cx/img213/2192/timer2yq.gif Bewerkt: 3 februari 2005 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Ik heb er een oneindige van gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Ehm... Die slaat totaal nergens op... Niet dat die van mij ergens op slaan maar ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 wtf, die is vet mooi gemaakt!!! :lol: kan ik niet beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ripper3510 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 ik heb al heel veel zelf gemaakte filmpjes gezien maar ik weet wel niet hoe je ze zelf maakt , nu willen jullie ,,mischien,,het uitleggen maar verspil je vingers er niet aan ik begrijp het toch niet en ik wil het eigenlijk ook niet weten want als ik dan filmpjes zie dan denk ik dat ik het beter kan maar dan stel ik mezelf teleur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Mijn huidige Avatar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 GtA_BaDmAn,pure spam,er staat duidelijk in dit topic te lezen géén posts zonder animaties ripper3510,ook misschien spam,maar mindere spam,lees een paar posts verder als het begin,daar heb ik een guide deze heb ik als test gemaakt met mn cam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 (bewerkt) Wat vind van deze? (de stick figures zijn wel niet zo goed afgerond) Deze mag er ook wel nog bij he :lol: Bewerkt: 6 februari 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 Zo ken ik er nog wel een paar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pazziej Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 Hier deze van mij,, lijkt ook wel een beetje op die van hierboven maar toch anders: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 (bewerkt) B) B) B) Bewerkt: 8 februari 2005 door arnie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Beetje idee gepikt van Lantyz maar hier is ie. ©van Lantys© Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.