Flotje Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 heel sorry dak geen animatie stuur, maar ik heb een best leuke maar hoe plaats ik hem, als ik op img druk moet ik een 'url' in voren. strax edit ik dees wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 hoofd voetbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) ik heb er ook weer 1 gemaakt. Het slaat eigenlijk nergens op , maar ik vind hem wel geinig. Bewerkt: 20 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) hahahha heel leuk mazzeltje het slaat wel ergens op want hij is heel grappig hier de mijne voetbal Bewerkt: 20 februari 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SILVER 910 Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ik heb er ook 2 zelf gemaakt dit zijn mn eerste 2, miss zien ze er niet uit maar goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) dit zijn mn eerste 2, miss zien ze er niet uit maar goed. Ze zijn wel goed voor een beginneling. Maar die eerste gaat iets te snel en je maakt te grote frames. Het is een beetje hakkerig, het moet wat vloeiender gaan.,, Ik heb er nu ook 1 gemaakt. Het zijn 234 of 239 frames, iig over de 200. Bewerkt: 21 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SILVER 910 Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Ik heb er nog 2 gemaakt : Bewerkt: 21 februari 2005 door SILVER 910 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 hier de mijne beetje heel erg mislukt vindt ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SILVER 910 Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 ik heb er nog 3 gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 hier nog een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) Ik zat net te denken. Zou het niet leuk zijn om een keer een soort wedstrijd te houden wie de mooiste animatie kan maken. Je post gewoon een mooie animatie. (wel 1 van je beste dan.) En het moet ook een nieuwe zijn. Dus niet 1tje die een 10 pagina's geleden hebt gepost. En dan schrijf je bij je bericht dat deze voor de wedstrijd is. En als iedereen een animatie heeft gepost gaan we stemmen wie de mooiste heeft gemaakt. Lijkt jullie dit misschien leuk om te doen? :rolleyes: Bewerkt: 22 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 Ik zat net te denken.Zou het niet leuk zijn om een keer een soort wedstrijd te houden wie de mooiste animatie kan maken. Je post gewoon een mooie animatie. (wel 1 van je beste dan.) En het moet ook een nieuwe zijn. Dus niet 1tje die een 10 pagina's geleden hebt gepost. En dan schrijf je bij je bericht dat deze voor de wedstrijd is. En als iedereen een animatie heeft gepost gaan we stemmen wie de mooiste heeft gemaakt. Lijkt jullie dit misschien leuk om te doen? :rolleyes: het lijkt mij heel super win toch niet maarja ik denk dat we hier een topic over moeten starten wie maakt de mooiste animatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) Ik zat net te denken.Zou het niet leuk zijn om een keer een soort wedstrijd te houden wie de mooiste animatie kan maken. Je post gewoon een mooie animatie. (wel 1 van je beste dan.) En het moet ook een nieuwe zijn. Dus niet 1tje die een 10 pagina's geleden hebt gepost. En dan schrijf je bij je bericht dat deze voor de wedstrijd is. En als iedereen een animatie heeft gepost gaan we stemmen wie de mooiste heeft gemaakt. Lijkt jullie dit misschien leuk om te doen? :rolleyes: het lijkt mij heel super win toch niet maarja ik denk dat we hier een topic over moeten starten wie maakt de mooiste animatie Bedankt dat je het een leuk idee vind. Of je nu wint of niet wint dat maakt niet uit. Het is gewoon voor de lol. Maar natuurlijk ga ik dan wel mijn best doen Eerst moeten we dan wachten op toesteming van de crew, of we wel een 2e topic mogen aan maken over animaties. En als de wedstrijd klaar is kan er op dat andere topic wel een slotje. Bewerkt: 22 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flotje Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) ik heb hier dus geen verstand van , ik kan geen animaties plaasten hot Bewerkt: 22 februari 2005 door Flotje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Terror of Vice City Area Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) Hee mensen, Terror is terug van weggeweest. Ik heb weer een animatie en ik heb de laatste tijd veel op pivot sites geweest, en serieus advies: er niet heen gaan tot jullie iets beter kunnen pivotten, want jullie zullen daar als 'noobs'bekend staan. Hier weer één van mij: EDIT: Bewerkt: 22 februari 2005 door Terror of Vice City Area Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.