Mazzeltje Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ik heb ook weer een animatie gemaakt. kijk maar eens. Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Ik ben helemaal lijp van m'n nieuwe ninja zwaard, hier weer één waar een onschuldige, nietsvermoedende, vredelievende, aardige, vogelliefhebbende, van hotdog houdende pivotpersoon er aan moet geloven. Wat zei ik? ÉÉN onschuldige, nietsvermoedende, vredelievende, aardige, vogelliefhebbende, van hotdog houdende pivotpersoon??! Nee, dit keer gaat het om een betoverd zwaard! (publiek fluisterd angstig) EN WAT VOOR ÉÉN?! ÉÉN MÉT OPSTIJGFUNCTIE!! (publiek uit een luide 'Oooooooohhh!') Okee, ik zwam meer wat. Kijk zelf, en geniet: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Kijk zelf, en geniet: Ik vind dat je wel erg mooie animaties maakt. Hoe komt dat, doe je het de hele dag. Of leer je ervoor :blink: Maar iig zijn het hele mooie animaties wat je maakt. Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Zoals de vader van één van mijn maten ooit zei: "Oefenen, oefenen....Oefenen." En ik heb een nieuwe handtekening (met ninja zwaard natuurlijk)! Wat vinden jullie ervan? (En voor er iemand begint te zeuren over de verplichte animatie posten, mijn nieuwe handtekening IS een animatie.) Reageren
Sasuke Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Na een tijdje non-pivot, weer een paar frames ! Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Sja, Lastig hé, zo'n plotselinge behoefte om je hoofd te laten ontploffen. Ik ben gek, ik weet het. Reageren
Flotje Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 dees edit ik dalijk egt ok? wil iemand mij helpen met animaties plaatsen, ik stuur hem wel op, via msn ofzo (kun je me erna bolkken als je me niet vertrout) dan zet je hem op een of andere site, en zeg je ff welke link ik bij img moet zetten. ik heb veel coole vecht animaties. Reageren
Sasuke Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Sja, Lastig hé, zo'n plotselinge behoefte om je hoofd te laten ontploffen.Ik ben gek, ik weet het. Jij maakt van die mooie look-a-like Flash creaties. Mooie bewegingen ! Nieuwe : Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) EDIT: NIEUWE AVATAR YAAAY! Hoe vinden jullie hem?? Weer één van mij. Maar dan met een 'diehard' poppetje: Bewerkt: 25 februari 2005 door Terror of Vice City Area Reageren
Vinewood Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 weer even leven in dit topic blazen dit is toch mijn mooiste animatie gemaakt vindt ik Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 :huh: Hoezo weer leven in dit topic blazen? Dit topic leeft genoeg hoor. Hier weer één van mij:P: Reageren
arnie Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ik ben tamelijk lang niet online geweest dus dacht ik, ik ga nog een animation posten duss..... ziehier: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 hier zijn mijne nog 1 dit zijn mijn eerste 2 die ik heb gemaakt Reageren
arnie Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Die zijn ook wel mooi voor je eerste, de mijne zagen er niet beter uit nog eentje, niet zo speciaal <_< Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Deze zag ik op een ander forum : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.