Mathiz Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 dit is mijn eerste (ik ben hier niet zo goed in ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 *uhm* met wat maak jij die animatiesrry voor offtopic met paint en gif animator(op de eerste pagina staat een link om het te downloaden) gebruik eens pivot veel soepeler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 *uhm* met wat maak jij die animatiesrry voor offtopic met paint en gif animator(op de eerste pagina staat een link om het te downloaden) gebruik eens pivot veel soepeler hmm..ik ben er aan gewend maar maar kun je dat downloaden? Wil het toch wel ff proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) regisseur x-zero heeft weer een master piece afgeleverd :rolleyes: Bewerkt: 11 april 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) Heeft dat te maken met die student die ergens in Azie voor de tanks ging staan? Dat is namelijk niet grappig aangezien die jongen nooit meer is gevonden. Bewerkt: 11 april 2005 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 *uhm* met wat maak jij die animatiesrry voor offtopic met paint en gif animator(op de eerste pagina staat een link om het te downloaden) gebruik eens pivot veel soepeler hmm..ik ben er aan gewend maar maar kun je dat downloaden? Wil het toch wel ff proberen hier kun je hem downloaden: http://www.snapfiles.com/get/stickfigure.html (is freeware) en zoiets kun je er mee maken B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) nooit geweten,en nee het heeft niks met hem te maken. p.s op de eerste pagina hoe wreder hoe beter deze is aardig vies vraagje willen jullie die raten in viesheid ....-100 Bewerkt: 11 april 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Eerste echte flash, andere waren gewoon wat met gezichten en oefenen.. Klikkie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Ik snap niet echt hoe die Pivot werkt qua snelheid. Kan iemand mij uitleggen hoe Pivot echt werkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Ik snap niet echt hoe die Pivot werkt qua snelheid.Kan iemand mij uitleggen hoe Pivot echt werkt? tja... dat zou ik ook wel willen weten in hou het nog maar ff op paint en GIF animator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) Ik snap niet echt hoe die Pivot werkt qua snelheid.Kan iemand mij uitleggen hoe Pivot echt werkt? Easy, gewoon net zoals je je hand beweegt. Als je heel langzaam beweegt, zie je je hand gewoon altijd. Als je heel snel wapperd, zie je bijna niks. Net zoals bij pivot moet je dan grote stukken overslaan om een snelle move te maken, maar maak het wel soepel anders is 't nepper dan de kerstman of Belgie... Bewerkt: 11 april 2005 door Hayate X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) Ik snap niet echt hoe die Pivot werkt qua snelheid.Kan iemand mij uitleggen hoe Pivot echt werkt? Easy, gewoon net zoals je je hand beweegt. Als je heel langzaam beweegt, zie je je hand gewoon altijd. Als je heel snel wapperd, zie je bijna niks. Net zoals bij pivot moet je dan grote stukken overslaan om een snelle move te maken, maar maak het wel soepel anders is 't nepper dan de kerstman of Belgie... oke, maar kun je zo'n ventje ook 90 graden laten draaien?? :blink: en kun je ook instellen hoe snel ie moet bewegen?? Bewerkt: 11 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Ik snap niet echt hoe die Pivot werkt qua snelheid.Kan iemand mij uitleggen hoe Pivot echt werkt? Easy, gewoon net zoals je je hand beweegt. Als je heel langzaam beweegt, zie je je hand gewoon altijd. Als je heel snel wapperd, zie je bijna niks. Net zoals bij pivot moet je dan grote stukken overslaan om een snelle move te maken, maar maak het wel soepel anders is 't nepper dan de kerstman of Belgie... Maar ik bedoel hoe je de snelheid veranderen als je je Animation klaarhebt en je drukt op Play dan gaat alles zo snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 Dat zeg ik net, hoe sneller je een stokje beweegt in Pivot, hoe minder frames je gebruikt, hoe sneller hij beweegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 we zijn een beetje offtopic aantgaan en voordat er weer een slot opkomt een nieuwe en dat pivot vind ik maar een raar programma <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.