X-Zero Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 willen jullie deze raten in viesheid :rolleyes: morgen post ik een nieuwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 ik zie geen plaatje hoor :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2005 (bewerkt) ik zie ook niets... of bedoel je die op de vorige pagina? dan 70/100 want zo vies ziet het er niet uit :rolleyes: EDIT: dan post ik deze ook maar meteen : Bewerkt: 11 april 2005 door Vortex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Ziet er leuk uit vortex....dit zijn er een paar van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Wauzie jij kan er wat van zeg,echt prachtig. Ik daarintegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 als je niet vind hoe je andere figuren kan laden,ga naar File-->load figure type figuren staan in je pivot map en voor achtergronden ook,maar dan load background achtergronden moeten jpg/bmp zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Leuk, ik wist niet dat dat ook kon met een achtergrond....ga ik ook proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2005 Heb weer eentje gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Ik heb er 1 gemaakt met Photoshop en Imageready :lol: Of mag het niet met PS en IR? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) Ik heb er 1 gemaakt met Photoshop en Imageready :lol: Of mag het niet met PS en IR? Tuurlijk mag het wel,het is toch ook een Crazy Animation. 1000ste bericht! Bewerkt: 13 april 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 gefeliciteerd dragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 (bewerkt) als je niet vind hoe je andere figuren kan laden,ga naar File-->load figure type figuren staan in je pivot map en voor achtergronden ook,maar dan load background achtergronden moeten jpg/bmp zijn Mag ik vragen waar jij dat programma weghebt? Stuur het antwoord maar in een pb als het moet. Bewerkt: 14 april 2005 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Is op de vorige pagina gepost: http://www.snapfiles.com/get/stickfigure.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 Nieuwe Ik vind het leuk om te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crazy joriz Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 haha grappig alllll die dingen B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.