Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Ik snap de ballen niet van dat GIf animator wel jammer maargoed kan iemand mij dan een PB sturen hoe dat precies werkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 sorry dat ik het niet in een pb zet maar er zullen wel meer mensen zich afvragen hoe het moet: Je maakt een afbeelding met je lievelings (teken)programma je slaagt ze op in gif je opent ze in gif animator dan pas je de afbeelding een klein beetje aan in het tekenprogramma en slaagt ze terug op(of wel op het vorige bestand,ofwel op een nieuw(save as) je gaat terug naar gif animator dan duw je niet op "open" maar op het witte blad met het kleine gele kruisje op nu selecteer je de aangepaste afbeelding je opent het nu heb je al 2 frames,maar ze staan wel in omgekeerde volgorde,dus moet je ze van plaats verwisselen dat doe je door op het pijltje naar beneden te drukken(ofwel op toetsenbord ofwel op knop in gif animator) je maakt nog een hoop aangepaste dingen en herhaalt telkens het voorgaande als het af is,kan je ze bekijken door op het pijltje naar rechts te drukken waarschijnlijk gaat het te snel druk dan nu op image en bij "duration" geef je een waarde in( 1=0,01 sec) hoe lang het geselecteerde frame moet duren als je klaar bent druk je op save klaar! als je nog vragen hebt,stel ze gerust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Kijk hier heb ik wat aan dankjewel ik zal over een paar dagen ff een gifje posten dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 dit is mijn eerste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 voor de 1e is het wel erg goed gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 Hij stopt na één keer? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 (bewerkt) sorry heb na afloop op nieuw tonen niet aan gezet dat is oook bij deze Bewerkt: 1 september 2004 door gtaloser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 (bewerkt) ik zal nog een paar details van de gif animator posten: Bij animation kun je looping aanduiden,daarmee geef je aan hoeveel de animatie herhaald wordt,maar als je dan nog eens repeat forever aanduid word je animatie automatisch tot in het oneindige herhaald Indien je een transparante kleur wilt moet je bij image transparancy aanduiden en je kleur kiezen(kleur kiezen doe je door op het gekleurde viekantje te duwen) als alle plaatjes dezelfde snelheid moeten hebben kan je best op de drie vierkantjes boven aan duwen(select all) en dan je waarde ingeven bij image de normale snelheid is 15 miliseconden bij een animatiefilm ik denk dat jullie nu allemaal wel pro's zijn geworden bij het werken met gif animator -Ironfist- Edit: ik heb een nieuwe animation gemaakt ik had er nog een andere maar die was 700kb en die kon ik niet posten omdat ik geen moderator meer ben(toevallig ergens een moderator gezocht?) maar goed,ik noem het "Superman dance" Bewerkt: 1 september 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 (bewerkt) sorry voor dubbelpost maar ik heb er nog eentje dat mss wel mn mooiste is: btw: is dubbelposten toegelaten als ik toch een nieuwe animatie neerzet? Ik wil ook niet dat dit topic een stille dood sterft zoals de meeste andere topics...dus posten aub en keep on animating! Bewerkt: 1 september 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 ik heb hier en domme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 ik heb ook een cowboy erbij gehaald: persoonlijk vind ik het wel pijnlijk wat ie met die sukkel doet :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 4 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2004 (bewerkt) tja... tis veel te stil in dit topic geworden dus doe ik er nog eens een animation bij en mensen...post hier al je animations anders word ook dit een dood topic en het is veel te leuk om het te stoppe Bewerkt: 4 september 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Hierbij mij eerste officieele animated gif: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 (bewerkt) Hmmmz toch nie helemaal gelukt Welk programma gebruikten jullie ook al weer? Bewerkt: 11 september 2004 door Timovich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 gif animator btw,mooi gemaakt timovich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.