Silverwing Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 haha grappig alllll die dingen B) B) Niet spammen a.u.b. Alleen posts met animation. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 ik heb het net gedownload maar hoe kan je met pivot eugenlijk voorwerpen toevoegen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 april 2005 nice drawn,aint it? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 maar hoe kan je met pivot eigenlijk voorwerpen toevoegen? (ik neem aan dat je eigen figuren bedoeld, en niet dat standaard poppetje): dan duw je op edit (dan krijg je een schermpje wat heet stick figure builder) en daar verander je het poppetje door er nieuwe lijntjes aan toe te voegen of oude te wijzigen, dan duw je op add to animition (bovenin dat schermpje onder file) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) mijn first pivot animatie bietke simpel maar nog never met pivot gewerkt surry hier is ie eindelijk Bewerkt: 14 april 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Ik zie het dat het de eerste keer is,zie helemaal niets! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) post ewr ook wel een Bewerkt: 14 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) moet hij iets doen ofzoiets het is een screenie geen animations oja dit is de omgebouwde sig van robienske Bewerkt: 15 april 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Nieuwe:P Beetje dom maar daar is dit topic voor toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) Ik heb ook nog een. Hij gaat ietsje langzamer dan ik wou. Wil iemand hier commentaar op geven? Bewerkt: 14 april 2005 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2005 Ja ik dacht laat ik ook iets maken, ik snap er alleen niet zo heel erg veel van, en ik hoop dat dit plaatje het wel doet, ben er namelijk een half uur mee bezig geweest, voor iets wat een kind van 4 al kan tekenen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big knorrie Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2005 (bewerkt) big knorrie in tha house. m'n eerste post berichtie edit Bewerkt: 15 april 2005 door big knorrie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) dit is mijn grootste animations denk ik 200 plaatjes :mellow: lang leve lang pivot deze is ook niet klein ook +/- 200 plaatjes pas op dadelijk ben JIJ de volgende. :mellow: Bewerkt: 16 april 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big knorrie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 hoe kan je zien hoeveel plaatjes het zijn x-zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) had ik keer uitgevondem maar vergeten deze is ook +/- 250 plaatjes olifantje fight Bewerkt: 16 april 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.