arnie Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Ik heb nu ook easytoon en het is wel cool mijn eerste animatie met easytoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 (bewerkt) mijn eerste :wub: klik! Bewerkt: 19 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sixstar Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) mijn eerste: tweede: Bewerkt: 20 april 2005 door sixstar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 mijn eerste PIVOT LOL :lol: zeg maar wat je er van vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 mijn eerste PIVOT LOL :lol: zeg maar wat je er van vind IK vind hem heeel mooi voor jouw eerste Ik geef je 8.9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Dit gaat alwéér de kant op van Postboosten ... -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 This music is cool man! This movie is very cool man: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 mijn levenswerk met Easytoon 90 frames,maar wel elk frame goed gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 mijn levenswerk met Easytoon90 frames,maar wel elk frame goed gebruikt 10/10 ik vindt hem echt cool zeker met dat matrix effect. En zeker die moves dat ze doen echt cool! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 ik vind het cool als hij dat hoofd intrapt 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 een bisnummertje voor de fans van de ninja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 een bisnummertje voor de fans van de ninja Ik vind het altijd wel cool die Ninja mannetjes. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 heb nog eens een simpele gemaakt misschien ga ik deze wel editten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 mn beste animation ooit heeft een aanpassing gekregen meer moves,meer bloed,en bedankje op het einde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) mn beste animation ooit heeft een aanpassing gekregenmeer moves,meer bloed,en bedankje op het einde Wauw echt prachtig :blink: Dat verdient een applausje *klap**klap**klap*! Echt een meesterwerk,hoeveel frames zijn dat? En offcourse met dank aan mij Bewerkt: 1 mei 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.