need my speed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) Dus je mag niet reclame maken? Ik doe het toch! Want ik vermeld geen site dus...Het mag! Bewerkt: 2 mei 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Haha, echt prachtig gemaakt. Doe zo voort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Als je het niet kan lezen moet je het Image Shack kwalijk nemen hoor... Er staat: Dit is de beste movie/film. Maar hij komt niet/wel. Of...Dadelijk. Maar eerst dit. Dit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Als je het niet kan lezen moet je het Image Shack kwalijk nemen hoor... Er staat: Dit is de beste movie/film. Maar hij komt niet/wel. Of...Dadelijk. Maar eerst dit. Dit... Waarom ligt het aan imageshacK??? Je moet je frames langer maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Nou, ik denk dat als ik 10 keer het zelfde plaatje doe, dat dat wel genoegg is. En ik bekijk ze altijd zelf om te testen en je kon het goed lezen, de tekst bleef er 5 sec dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Dan moet je die frame langer laten duren dan de rest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 WTF?! Lees mijn post, dat doe ik!!! Ik test het na, perfect! je maakt mij very :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vortex Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 dat werkt niet zolas jij het doet, in pivot kun je niet een plaatje langer laten duren dan de rest....je kunt ook geen pivot filmpje openen met de GIF animator zonder het te beschadigen... de beste manier die ik weet is gewoon het plaatje wat je langer wilt laten duren een hel klein beetje wijzigen zodat je het niet (of bijna niet) ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Oh...Oke dan...Maar daar heb ik momenteel geen zin in... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 het is een wipplank die heb ik gebruikt voor een voorbeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 ach,nog een kleintje van mij er komt wel terug een grotere aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 waarmee kan je dat maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 Easytoon , de link staat een paar pagina's terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 okee nou er staat Macromedia Flash Player installed. Wat moet ik nou doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 tijd geleden maar ik kom weer even langs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.