need my speed Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) Het idee heb ik van X-Zero. Bewerkt: 12 mei 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Het idee heb ik van X-Zero. hoeveel screens zijn dat :blink: hij is klein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 pretty small Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 ben beetje aan het experimenteren met lego filmpjes via Anasazi en gif animator :rolleyes: dit ding heb ik even gemaakt met wat oude lego en een digitaal cameraatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 hahaha ziet er wel vet uit :lol: is dat je eigen lego Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 (bewerkt) Check dit. Bewerkt: 21 mei 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) :lol: Dit is mijn eerste : hopelijk is hij goed nog een vraagje, dat gezicht verandert altijd, kan je daar niet automatisch overgaan? nog een: de volgende: nog een Bewerkt: 23 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 tadaa ik vind hem wel goed gelukt (hij is voor een site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Die van die lego is lache Ironfist! Ik hoop dat je een hele film gaat make! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) een hele film,nee bedankt hoewel, ik heb er wel eentje, maar die is heel groot voeg me toe op msn als je 'em wilt Bewerkt: 1 juni 2005 door Ironf1st Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 lol: was niet bedoeld in dit topic hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 ik hoop dat je die voor de lol hebt geplaatst want ik heb die smiley ding gemaakt voor m'n forumpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 was inderdaad voor lol, vond het wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 xiao xiao, mijn grote voorbeeld, zou zich ziek lachen met deze anim maar ik probeer ook maar wat :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.