Sasuke Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 xiao xiao, mijn grote voorbeeld, zou zich ziek lachen met deze anim maar ik probeer ook maar wat :lol: Ahja Xiao en BattleField zijn grote namen als we over zulke animaties praten ! Probeer het zelf ook met FLASH MX2004, maar kan tot nu toe alleen maar tekenen erop... Leuke animatie dat wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 xiao xiao, mijn grote voorbeeld, zou zich ziek lachen met deze anim maar ik probeer ook maar wat :lol: cool, wanneer komt het vervolg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 cool, wanneer komt het vervolg? zo snel mogelijk, misschien vandaag nog, misschien morgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 kom op wij willen de vervolg zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 tadaaaa, totaal nieuwe stijl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Niet voor gevoelige kindjes, de volgende 4, vooral die brandende is zeer gruwelijk 16u 29 EDIT; Bewerkt: 4 juni 2005 door Ironf1st Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Een korte samenvatting van Ironf1st 4 animaties alleen dan in PIVOT versie: Bewerkt: 4 juni 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Een korte samenvatting van Ironf1st 4 animaties alleen dan in PIVOT versie: Waarom druk ik altijd op quote in plaats van edit??? :angry: Nou ja, even een kleine aan passing aan m'n animatie. Bewerkt: 4 juni 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 waarom gebruik je geen easytoon? veel leuker en mooier toch :huh: ? (en wees origineler ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Effe een begin: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) Easytoon tutorial: Linkermuisknop is gewoon tekenen Rechtermuisknop is gummetje Slaag op als .ezt om het later nog te kunnen bewerken Om een mannetje in te kleuren: -selecteer een kleurtje- neem het "emmertje"-duw met rechtermuisknop op het mannetje als je nog vragen hebt, stel ze maar bijna vergeten zeggen: om de snelheid aan te passen ga je naar view>animation properties>time between frames dan kies je hoelang het duurt voor je naar het volgende frame gaat, ik kies meestal 10-12 Bewerkt: 5 juni 2005 door Ironf1st Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Heb ik met FlashMX gemaakt mijn creatie!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) LOL ziet er erg goed uit stino *edit* Ik heb ook ff wat gemaakt met easytoon: Bewerkt: 5 juni 2005 door snorege Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 hier om het "verdwijnen" uit te leggen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) Dankje Iron! Mijne eerste 5: Lekker kinderachtig mijn tekeningetjes :lol: Bewerkt: 5 juni 2005 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.