Ironfist Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 dit ging aan mijn vorige vooraf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) CHeck de mijnuh Bewerkt: 27 juni 2005 door arno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 hier is er ook nog eentje van mij : veel lol Sand-Rock als je een bericht quote wil je dan het plaatje uit de quote halen. Anders wordt het topic zo traag. Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Wow echt vet gave animaties :D :lol: Jullie kunnen er echt wat van echt heel knap en vooral die soepele bewegingen echt vet gave plaatjes... :lol: Kon ik ook maar van die soepele bewegingen maken ,zucht!! De mooiste vond ik de allereerste van Iron1st B) Echt cool!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Altijd leuk om complimentjes te krijgen :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Kan iemand mij uitleggen hoe je van die animaties maakt stap voor stap? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Als je nu eens een beetje verder had gekeken zag je dit staan: klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Khad er ook een gemaakt met een auto die word getroffen door bliksem :ph34r: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Op dit ding ben ik heel erg trots, hij is kort, maar supervloeiend en toffe moves toch :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Op dit ding ben ik heel erg trots, hij is kort, maar supervloeiend en toffe moves toch :-) Zeker heeeeeel moooooooi! 10/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik heb er nóg een gemaakt Heb mn vorige post niet geëdit want dit is echt té anders om daarbij geplaatst te worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Wow gaaf joh!!! :lol: Hoe doe je die supersoepele bewegingen en ik had er ook nog een gemaakt: :lol: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Ik ben een beginneling. Hier mijn animatie: EDIT:Er zullen er zeker meer komen. EDIT:Nog een: EDIT:Ik kan maar niet ophouden. Hier heb ik het langst aan gewerkt: Bewerkt: 1 juli 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Tennis: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Ironf1st, hoe doe je dat toch? Deze geef ik zeker een 9.5 Ach, waarom ook geen 10 EDIT: Ik ebn er ook emt een bezig Bewerkt: 2 juli 2005 door stino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.