*MARCO* Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb er weer een gemaakt,wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 @Marco: nog veel oefenen Nog eens een gevechtje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Hier nog eentje met hulp van ironf1st: Bewerkt: 2 juli 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Hier nog eentje met hulp van ironf1st: Dat ziet er netjes uit Ga zo door! 8/10! Mooi gevecht iron 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Speciaal voor Se7en 7 zegt:je moet proberen 7 zegt: een gevecht te eindigen door iemand keihard door een stok te trappen oid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 He, ik heb nu Easytoon maar hoe doe je (zoals het bij PIVOT is) Next Frame? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 kijk een paar pagina's terug en heel misschien vind je wel eens een tutorial... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Oke, hij is klaar, m'n eerste: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ik heb er weer een gemaakt en die je nou zult zien is echt heel maf: Wat geven jullie voor punt voor die animatie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) M'n 2de. Er staat op het laatst: Nu kunnen we op de glijbaan. Derde: Vierde: Er staat: Gebruik dus nooit wapens. Bewerkt: 2 juli 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Ik hep er nog een gemaakt Alleen wat ik bij mijn animaties een minpunt vind ik zoe heel schokkerig :huh: EDIT:Ik heb er nog even 1 bij gezet van 2 poppetjes die voetballen Bewerkt: 2 juli 2005 door X-Qyeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Hoe kan ik het best mensen vermoorden? Welke wapens zijn effectief en hoe kan je het best te werk gaan, zie het hier: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Hoe kan ik het best mensen vermoorden? Welke wapens zijn effectief en hoe kan je het best te werk gaan, zie het hier: Wat bedoel je hier precies mee?? :huh: (Ga hier niet het onderwerp van de topic mee veranderen) Bewerkt: 2 juli 2005 door X-Qyeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Tja, ik weet dat het een beetje onduidelijk is maar dat komt omdat ik geen zin heb 2 keer het zelfde te tekenen. In die animatie worden allemaal verschillende mensen vermoord op verschillende manieren met verschillende kogels en wapens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Hoe laten jullie die benen en armen en lichaamsdelen zo mooi bewegen ik bedoel dus.. :huh: Zit er in jullie favoriete tekenprogramma een soort draai mogelijkheid? Enne waar kan ik Easytoon downloaden ofzo... Bewerkt: 3 juli 2005 door X-Qyeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.