Ironfist Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Artist at work! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Hoe laten jullie die benen en armen en lichaamsdelen zo mooi bewegen ik bedoel dus.. :huh Zit er in jullie favoriete tekenprogramma een soort draai mogelijkheid? Enne waar kan ik Easytoon downloaden ofzo... tut tut tut.... :mellow: zomaar mijn pivot pakken die is van mij :crying: ik zie je bij de rechtzaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Klik hier voor de mijne! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Bijgevoegd: de default versie van "move testing" De beginnende animators kunnen hiermee al animaties in elkaar boksen movetestingdefault.ezt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ironf1st heeft me Easytoons aangeraden, en dit is men eerste resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 hier is de mijne 15min werk=) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Kan je trouwens bij Easytoon ook instellen dat niet steeds je plaatje verdwijnt als je op Next frame druk? Want nu moet ik steeds ales over nieuw tekenen. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 @NMS : begin ALSTUBLIEFT eens met zelf dingen eens uit te zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 @NMS : begin ALSTUBLIEFT eens met zelf dingen eens uit te zoeken Heb ik al geprobeerd. En aangezien ik niet zo goed engels kan........ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Dit is de allerlaatste keer dat ik help: ctrl+c en ctrl+v over de volgende frames Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Bedankt, de kloon test: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YaMo Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 I'm back en ik moet van Ironfist een gefaalde eerste creatie van +/- 3 seconden posten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 leuk dat je terug bent laat je ook meteen je naam veranderen anders ga ik jou sukkeltje noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 I'm back en ik moet van Ironfist een gefaalde eerste creatie van +/- 3 seconden posten:*plaatje* Leuke animatie en met soepele bewegingen. Ik zou alleen als ik jou was je naam maar veranderen want het is superirritant dat de pagina nu zeg maar 'vertekend' is. Maar daar zal een moderator wel wat van zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.