Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Nouja kijk ik doe het meestal alleen met text... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 hoe doe je dat(met welk programma)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 (bewerkt) Ik heb hier nog één gemaakt. Ik maak hem met Babarosa gif animator. Bewerkt: 11 september 2004 door Robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Dat met die letters ziet er cool uit. Met welke programma doe je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roppie Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 ik heb er ook ene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Haha lekker voor je er staat trial in beeld... Die met die letters enzo doe je met Macromedia Flash MX 2004 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 Ik maak er nog eentje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 Dit is die van mij whaha ik weet alleen niet of jullie hem leuk vinden want dit is de eerste keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 (bewerkt) en deze heb ik ook nog hij is misschien een beetje (vul zelf maar in) gif animator Bewerkt: 12 september 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 Je moet 'm nog ff opnieuw uploaden Weet iemand waar ik de gif animator kan downloaden? Welke site... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 (bewerkt) dit is mijn eerste animation ooit hij is alleen iets te snel Bewerkt: 13 september 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Die is juist leuker dan al die slome Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 hij is dan misschien wel snel alleen het past wel goed net als die van mij zou het er niet uit zien als ik hem zo snel zou doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Kan iemand helpen? Hoe werkt het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 (bewerkt) Kan iemand helpen?Hoe werkt het? die hebik ook uhm je moet een een plaatje maken op paint en dan bij paint ga je naar bewerken en dan alles selecteren dan KOPIEREN en dan druk je bij gif animator op die soort tasje met een papiertje erbij en dan zo doorgaan met plaatjes en dan de volgorde omdraaien en nog en dan als je klaar bent moet je op image klikken (is een tabblad naast de tekeningen) en dan duration tussen de 15 en de 25 zetten en dan is ie klaar en dan moet je hem uploaden en ken je hem hier op zetten Bewerkt: 13 september 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.