YaMo Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) leuk dat je terug bent laat je ook meteen je naam veranderen anders ga ik jou sukkeltje noemen. Doe maar, hoor. Maar goed dat je het zegt, dan weten we tenminste dat je het tegen mij hebt als je sukkeltje zegt; anders voelt Ironfist zich weer aangesproken BTW: waar kan ik m'n naam aanpassen? Bewerkt: 3 juli 2005 door sukkeldieberichtmoetposten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Doe maar, hoor. Maar goed dat je het zegt, dan weten we tenminste dat je het tegen mij hebt als je sukkeltje zegt; anders voelt Ironfist zich weer aangesproken BTW: waar kan ik m'n naam aanpassen? pm een admin,sukkeltje met de naam die je erin wilt. Bewerkt: 3 juli 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Ok en nu allemaal weer ontopic. Ik heb ook weer een animatie gemaakt: Wat vinden jullie ervan? EDIT:Dit is wel in slowmosion. :lol: Bewerkt: 3 juli 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arno Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 hier is de mijne versie 1.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 dit is een van mijn laatste pivot movies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 The Shooting Arm.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Ik heb er ook een gemaakt met move testing: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) "Fly and die" Bewerkt: 3 juli 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Nu we toch loos bezig zijn (kijkt naar "sukkel...") edit: kijk wat ik in mn archieven terugvond :matrix! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YaMo Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Oké, ik heb gevraagd voor m'n naam in m'n normale nick te veranderen. Hier is nog een Pivot die ik vroeger gemaakt heb, hij is weer kort, maar ik vind hem zelf wel geslaagd om met Pivot gemaakt te zijn. Hij is al van heel lang geleden; ik dacht hem nog langer te maken ooit eens, maar ik ben er te lui voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Waar is Ironf1st nou gebleven??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Hoe laten jullie die benen en armen en lichaamsdelen zo mooi bewegen ik bedoel dus.. :huh Zit er in jullie favoriete tekenprogramma een soort draai mogelijkheid? Enne waar kan ik Easytoon downloaden ofzo... tut tut tut.... :mellow: zomaar mijn pivot pakken die is van mij :crying: ik zie je bij de rechtzaak. Sorry, de jouwe had de mooiste rotade bewegingen :lol: En hij is een goed voorbeeld ervoor :jorizsign: :sick: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 De eerste easytoon in kleur! Dankzij 2 programma's ingekleurd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) Zelfde alleen dan met bloed: EDIT: nog een Ik blijf maar maken:P Bewerkt: 4 juli 2005 door stino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Mijn animatie nummer 8: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.