Ironfist Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Pointless.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Hoe maak je ooit van die soepele bewegingen Ironf1st :blink: ? Bij mij zijn ze echt zo lelijk allemaal . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Hoe maak je ooit van die soepele bewegingen Ironf1st :blink: ?Bij mij zijn ze echt zo lelijk allemaal . Gewoon veel oefenen en de tijd er voor nemen dus niet zo van:Ja,ik zit er nu al 30min. achter!Nu ga ik maar snel doen.En gewoon uitzoeken wat de beste snelheid is voor je animatie enz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YaMo Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Okay, hier is mijn eerste echte serieuze werk Ik ben niet over alles even tevreden, maar het kan er mee door. Bewerkt: 5 juli 2005 door YaMo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 poeh, amateurs :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 edit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) hehehe ironfist :guilty:,met mga gemaakt. Bewerkt: 13 juli 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Zie je Ironf1st ik bak er niets van , wel van photoshop :nerd: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Als ik een animatie maak dan teken ik alles steds overnieuw of kopieëer en plak ik steeds ,hoe doen jullie dit eigenlijk ik gebruik paint. En microsoft gif animator om de animaties te maken.. :lol: Zou het mss handig zijn om een topic voor animaties-maken maken... ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Voor Animations te maken (programma's): Image Ready Easytoon Pivot Microsoft Gif Animator Paint ... Wat ik heb gemaakt is met Eazytoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik hoop niet dat dit dubbelpost is ,maar waar kan je easytoon downloaden en wil je dan misschien gelijk de uitleg erbij plaatsen..?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Easytoon tutorial: Linkermuisknop is gewoon tekenen Rechtermuisknop is gummetje Slaag op als .ezt om het later nog te kunnen bewerken Om een mannetje in te kleuren: -selecteer een kleurtje- neem het "emmertje"-duw met rechtermuisknop op het mannetje als je nog vragen hebt, stel ze maar bijna vergeten zeggen: om de snelheid aan te passen ga je naar view>animation properties>time between frames dan kies je hoelang het duurt voor je naar het volgende frame gaat, ik kies meestal 10-12 Een dubbelpost is als je 2 dingen achter elkaar post, dat is bij jou dus niet het geval. Kijk, daar heeft Ironfist alles duidelijk uitgelegd. Hier kan je easytoon downloaden: Klik, ergens anders in het topic staat ook de link. Tut gemaakt door Ironfist Bewerkt: 15 juli 2005 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Echt very very very thx... :lol: B) Ik had deze tut en dit bericht nog niet van Ironfist gelezen.. :lol: Nog 3 vraagjes Alleen hoe kies je bijvoorbeeld rood? Of hoe kan je alle frames selecteren zodat je niet bij allemaal hoeft in te vullen duration 100?? Hoe kan je iest plakken ik bedoel ik wil hier bijvoorbeeld een animatie mee maken PS: IronfistHeelerg bedankt :lol: Bewerkt: 15 juli 2005 door X-Qyeh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.