need my speed Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Met ctrl+c kopieereer je (goed geschreven?) en met ctrl+l plak je. Dat werkt niet met plaatjes zie ik net. Bewerkt: 15 juli 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 met gif animater, het is mijn eerste: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) de bestand is te groot dus ik moets rapidshare gebruiken :bah: :bah: :bah: klik klik op free en wacht. Bewerkt: 16 juli 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
imouL Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) de bestand is te groot dus ik moets rapidshare gebruiken :bah: :bah: :bah: klik klik op free en wacht. <_< gejat maar ok dis mijn eerste gemaakt met pivot: (klik op t plaatje om m af te spele) EDIT: rond 2 uur snachts gemaakt dus ziet r nie egt uit Bewerkt: 19 juli 2005 door imouL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 de bestand is te groot dus ik moets rapidshare gebruiken :bah: :bah: :bah: klik klik op free en wacht. <_< gejat maar ok wacht eens even,ik heb het 100% zelf gemaakt dus even nadenken voordat je iets schrijft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 (bewerkt) Klik Hier Met dat kan je animations maken! Leuke animations moet je is doen! link verwijderd Bewerkt: 26 juli 2005 door Slimm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 *bump* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Man wat ben jij goed Keep Up The Good Work :'D @Stino: Jij ook :'D mooi werk Hoe doen jullie dat? :$ Bewerkt: 9 oktober 2005 door Bassie_94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Eindelijk is dit topic weer naar boven gebracht Bewerkt: 9 oktober 2005 door Stino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik ben hier echt slecht in. @Bassie: Lees dan even het topic door... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Mijn eerste. Ik weet het, hij is lelijk. Kan je met Easytoon ook kleuren doen? Zoja, hoe? Bewerkt: 9 oktober 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Je kunt dit maken met Easytoon, ik heb net de nieuwste van Ironfist gekregen, zie bijlage. Tutorial staat hier ergens in het topic een paar bladzijdes terug EasyToon_Translated.rar Bewerkt: 9 oktober 2005 door Stino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een andere gemaakt. EDIT: Nog 1 @ Ironfist: Hoe lang doe jij over 1 animatie? Bewerkt: 9 oktober 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Mn eerste: Made With IR & Paint . Rate? :'D (Het is wel mn eerste !) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 een vette 0 hoor LOL een 9/10 greetz jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.