Froop Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Nice. Wel lollig dat ie elke keer zijn kop stoot. Reageren
Timos Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Nice, hoe doe je dat je achtergrond tranparant is? Reageren
aquarium89 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 ik dacht laat ik ook eens wat proberen en is redelijk gelukt al zeg ik ut zelf Reageren
josie Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 ik dacht laat ik ook eens wat proberen en is redelijk gelukt al zeg ik ut zelf*link* Gemaakt met? Met pivot is het bijna onmogelijk dus ik denk Easytoon. Voor je eerste mooi want er is best veel "beweging" in de straal. Reageren
Stino Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) Nice, hoe doe je dat je achtergrond tranparant is? -Download Easy GIF Animator -Open de GIF -Selecteer alle frames tegelijk -Vink transperanty aan en kies wit. -Maak van Restore Background ---> Restore Previous -Zie plaatje voor info! Op aanvraag van Ironfist: © Ironfist '05 Ik heb er nog 2 gemaakt! Bewerkt: 11 oktober 2005 door Stino Reageren
bigG Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb 2 bladzijdes terug mijn eerste met gif animater en paint gemaakt en dit is mijn eerste met easy toon: Reageren
aquarium89 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) ik dacht laat ik ook eens wat proberen en is redelijk gelukt al zeg ik ut zelf*link* Gemaakt met? Met pivot is het bijna onmogelijk dus ik denk Easytoon. Voor je eerste mooi want er is best veel "beweging" in de straal. gemaakt met paint en daarna microsoft gift animator, je bent dr redelijk lang mee besig iig btw inspiratie op gedaan door dragon ball z , waarschijnlijk door de diehards wel herkend :'D Bewerkt: 12 oktober 2005 door aquarium89 Reageren
Stino Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Heb er ook snel weer eentje in elkaar geflanst: Reageren
.Maze. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Geachte Easytoongebruikers, Ik heb een site voor jullie waar je inspiratie/ideeen op kunt vinden, voor nieuwe animaties e.d. Het gaat hier om de site Stickpage. Er staan losse filmpjes op, maar ook hele series zoals de bekende Xiao Xiao serie. Ik hoop dat jullie er net zo veel inspiratie van krijgen als mij. Bewerkt: 12 oktober 2005 door .Maze. Reageren
Ironfist Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Geachte .Maze. Die site kent iedere zichzelf respecterende stickanimator, ik persoonlijk haal mijn info vaak uit die site. Oud nieuws dus. Met vriendelijke groet, Ironfist Reageren
.Maze. Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Geachte Ironfist, Het is ook meer voor de beginnde stickanimator, mischien zal die niet bekend zijn met die site. Met vriendelijke groet Maze Reageren
kortman_8 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een vraagje over Pivot. Sommige mensen hebben wapens gemaakt met Pivot. Maar waar en hoe moet je dat doen? Ik wou een weaponpack downloaden maar die links zijn dood. Dus zou iemand mij willen zeggen hoe dat moet. Bewerkt: 12 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
need my speed Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 File--->Create Figure Type--->En de rest wijzigd zich van zelf... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.