LucUltra Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Haha hoi jongens ik ben nieuw! Ik zal ff een van mijn filmpjes laten zien. Het is mijn 2e. Ik gebruik easytoon pas 1 dag. Kijk: EDIT: dit hoort er eigenlijk nog voor, maar ik ben er pas na mijn vorige filmpje mee begonnen. Raten graag! Hehe! Raten maar! Bewerkt: 4 november 2005 door LucUltra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Hey, welkom op dit forum! Nog veel plezier. Ontopic: Ziet er goed uit voor je 2e. Allebei 7.5/10 Net gemaakt. Rate Please! Bewerkt: 4 november 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucUltra Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) bedankt! Wow cool filmpje joh! 9/10 EDIT: Ik geef je alleen geen 10/10 omdat die armpjes van die mannetjes de hele tijd recht staan O -|- /\ zie? (snelle schets) Nog een van mij: http://img317.imageshack.us/my.php?image=short2us.swf (Rate please) Bewerkt: 6 november 2005 door LucUltra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucUltra Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Sorry, hij werkt niet. Bewerkt: 26 november 2005 door LucUltra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 He ik heb er nog een gemaakt, kijk maar:Raten A.U.B hij doet het niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucUltra Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 oh jmmr Er wordt weinig gepost hier zeg!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 Kvind ze ok niet echt interesant. Ik hou meer van abstracte style. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Supremecars denk er wel aan dat dit meestal niet met Photoshop wordt gemaakt, en allemaal maar hele simpele werkjes zijn, dus is het logisch dat er geen abstract in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Supremecars denk er wel aan dat dit meestal niet met Photoshop wordt gemaakt, en allemaal maar hele simpele werkjes zijn, dus is het logisch dat er geen abstract in zit. Lijk ik een n00b??? ik zeg toch ik vind het er gewoon niet mooi uit zien, ik hou niet van zulk soort dingen en misschien denken meer mensen erzo over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.