Ironfist Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 (bewerkt) Kan iemand helpen?Hoe werkt het? hier heb ik een tutorial geplaatst Bewerkt: 14 september 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Ik heb er nog eentje snel in elkaar geknutseld, beter dan mijn vorige. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Ik heb er nog eentje snel in elkaar geknutseld, beter dan mijn vorige. dat is toch dezelfde als de vorige ? :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 (bewerkt) hier heb ik een tutorial geplaatst Moet ik dus steeds een andere tekening gaan maken? :blink: Laat maar zitte dan! Edit: Nog een mislukt plaatje :lol: Maar wel beter als de vorige!! Bewerkt: 15 september 2004 door Timovich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2004 (bewerkt) hier heb ik een tutorial geplaatst Moet ik dus steeds een andere tekening gaan maken? :blink: Laat maar zitte dan! relax... je gebruikt altijd het oude plaatje waarop je een klein dingetje veranderd Bewerkt: 15 september 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 (bewerkt) Oke ik zal het nog is proberen! Edit: Ja ik was ff vergeten te editen dus plaats ik er hier ook maar 1: Bewerkt: 19 september 2004 door Timovich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 Mijn eerste met de gif animator... Ik heb maar 14 frames ofso hoeveel moet je eigelijk hebben om de beweging egt te laten lijke? En hoelang per frame??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 Mijn eerste met de gif animator... Ik heb maar 14 frames ofso hoeveel moet je eigelijk hebben om de beweging egt te laten lijke? En hoelang per frame??? ik gebruik meestal 15 per frame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 Ja en om die bewegingen een beetje egt te laten lijken hoe maak je ze dan? Bij mij is het heel vaag mij jouw veel beter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 Ja en om die bewegingen een beetje egt te laten lijken hoe maak je ze dan?Bij mij is het heel vaag mij jouw veel beter! dan moet je kleinere bewegingen maken: en hier is er nog eens één van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 Doe je dan niet heel lang over 1 zon filmpje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ik heb er nog één. En om het te maken ben je wel een eind bezig ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 (bewerkt) Uhm.. Wat moet het voorstellen :huh: Bewerkt: 27 september 2004 door Timovich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roppie Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2004 Uhm.. Wat moet het voorstellen :huh: ik weet het ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 hoe maak je plaatjes bewegend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.