Michaell Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hier omschrijf ik de ipod nano van apple die ik zelf heb -Ruimte voor maximaal 1.000 nummers en kleurenafbeeldingen van albumhoezen -8,9 x 4,1 x 0,69 cm en 42 gram -LCD-kleurendisplay van 3,81 cm -batterij die tot 14 uur meegaat - + - 220 euro (zonder garantie verlening) Je kan er foto's op bekijken en Spelletjes op spelen Sorry mijn digitale camera die kan d'r geen foto's van maken m'n ipod weerkaatst het licht + punten: Mooie kleuren Foto's op kijken Veel Albums op opslaan - punten: Beeld krast heel snel Batterij snel leeg (weekendje vakantie red je niet) Geen radio.. Kortom handig voor Mensen die veel muziek op zak willen hebben Maar niks in hun zak willen voelen zitten En voor mensen die wat geld hebben te besteden (in veronica magezine is ie 2e geworden van de gadget top 5) Ik geef m een 8.2 Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 ik heb ook gehoord van andere mense dat het beeld van eigenlijk alle Ipods heel snel krast... dus ik koop dan liever een zak computer Reageren
Ferre Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Zelf heb ik een iPod shuffle en die kan 12 uur afspelen. Ik doe er een week mee, todat hij leeg is. Bewerkt: 1 januari 2006 door Ferre Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb hem in de winkel zien liggen. Kon me ogen niet geloven. Echt zo dun. En voor zo'n prijs. Ik vind het hard meevallen. Maarja echt een top ding dus. Reageren
Velaro Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik vind bijn alle IPods mooi en goed,alleen jammer van de minpunten. Mvg,Velaro Reageren
Juice Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ziet er heel mooi uit, er is alleen één klein probleempje.. Ik heb nog maar €0,46.. Ik heb alles al opgemaakt.. Reageren
SamShine Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (...) (...) en Spelletjes op spelen (...) Hoe wil je dit doen op dat gekke ding? Buiten het krassen wel een goed ding! Reageren
Froop Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Dat staat volgens mij bij extras. Ik weet het niet zeker, want ik heb hem niet. Ik vind het een mooi ding, alleen het budget is mij te hoog en ik hou niet van snel beschadigende schermpjes. Dan met je een hoesje kopen en zorgen dat er bijv. geen zandkorrel inzit, maar zo'n hoesje is ook al gauw 30 euro. Reageren
Michaell Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ja je kan er spelletjes op spelen zoals patience, van die mannetjes uit de lucht schieten En ik heb nu zelf zo'n koortje voor om m'n nek.. had ik veel eerder moeten doen Ik had m'n ipod in m'n zak gedaan met wat losse euro's dus ik haal m d'r uit zit ie helemaal onder de krassen door die euro's Reageren
Ferre Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Dat staat volgens mij bij extras.Ik weet het niet zeker, want ik heb hem niet. Ik vind het een mooi ding, alleen het budget is mij te hoog en ik hou niet van snel beschadigende schermpjes. Dan met je een hoesje kopen en zorgen dat er bijv. geen zandkorrel inzit, maar zo'n hoesje is ook al gauw 30 euro. Er zijn heel veel verschillende merken die hoesjes maken voor iPod's. En er zit wel een prijsverschil in. Maar je hebt ze ook wel voor minder dan €30,- Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) ben ik binnekort jarig en ik kan wel een mp3 gebruiken ik denk dat ik de 2gb versie ga kopen..een jongen uit me klas heeft hem en ik vind het tog wel er mooi uit zien leuke spelltjes zitte erop.. Bewerkt: 13 januari 2006 door Pimp_Killer Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Kleine Bumb! Ik heb hem ook gezien hij is echt vet klein! Nog een tip, er zijn ook Ipod Socks... dat zijn sokjes die kan je om alle ipod doen (behalve de Shuffle volgens mij) Zo raakt hij niet zo snel beschadigd... Maar het is wel 25 euro ofzo.. voor 6 sokjes.. niet apart verkrijgbaar. Of je moet op marktplaats/speurders gaan. Reageren
Ferre Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Ik was laatst nog op de site van Apple en toen las ik dat er nu ook ipOd nano's zijn van 1 GB Voor €159,-. Dit vind ik niet veel voor een nano. En kan iemand me vertellen wat voor spellen erop zitten? Bewerkt: 12 februari 2006 door Ferre Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ja ik zag dat ook... net nieuw! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.