Jump to content

vriendinnen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben de hele tijd op zoek naar een map op een site waar die vriendinnen zitten van CJ maar ik ken ze maar nie vinden heb er tot nu toe maar 4 maar die andere 2 kenk nie vinden :? ken iemand helpen????

Geplaatst:

nou je zult toch pepaalde missies gedaan moeten hebben, bij de missie burning desire krijg je een vriendin gratis die niet zeurt om hoe je er uitziet

Geplaatst:

Ik lees net dat je bij michelle cannes dat als ze wil eten dat je haar naar de dichts bijzijnde glaasje moet brengen. Nou heb ik dat gedaan en ze is niet echt blij.

Naar welk restaurant moet ik dan?

Geplaatst:
Ik lees net dat je bij michelle cannes dat als ze wil eten dat je haar naar de dichts bijzijnde glaasje moet brengen. Nou heb ik dat gedaan en ze is niet echt blij.

Naar welk restaurant moet ik dan?

Ben je niet naar het glaasje achter haar huis gegaan?

Geplaatst:

Als het goed is zijn daar geen kaarten van.

Maar als je een date hebt. Dan kun je wel naar het menu gaan .. En dan daar op de map kijken.

Daar kun je zien waar alle glaasjes zijn!

Geplaatst:

nou ik heb alle glaasjes en bestekjes geprobeerd, maar niets ging goed!!

Wat zou ik nog meer moeten doen?

Geplaatst:

Ze wil dus naar bars gaan op een eet-date... Die worden aangegeven door een martini glaasje.

Op de kaart staan de plaatsten aangegeven met een rode stip waar ze naartoe wil gaan...

1 ervan heet 'Misty's'

Geplaatst:

Maar die deden het togh niet goed bij haar :?8) . Maar als je begint met de date staat linksboven in het scherm (op de PS2 in ieder geval wel) naar wat voor soort restaurant/bar etc. wil gaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...