Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 die missie snap ik niet Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Hier vind je de uitleg van deze missie: *KLIK* Heb je wel genoeg 'Lung Capacity' om deze missie te doen? Als dat niet zo is, moet je het water induiken en onder water gaan zwemmen, als je longen leeg zijn weer omhoog gaan en dan weer onder water zwemmen enzovoort... Hierdoor wordt je 'Lung Capacity' groter en kun je de missie 'Amphibious Assault' doen. Veel succes! Reageren
Talietje Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 ah bedankt! en die driver school ik zit aan city slicking ge moet naar dat bolletje rijden maar mag je tegen geen enkele auto botsen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Je mag wel tegen auto's botsen, maar dan krijg je een 'Damage Penalty': Je kunt dan geen 'Goud' meer halen. Als je hem gewoon wilt halen, moet je binnen een bepaalde tijd eindigen, ik dacht 2 minuten, en niet al te veel botsen. Maar het is inderdaad beter om niet te botsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.