Jump to content

Vliegen om mensen te vervoeren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste..

Kan ik ook in een groot vliegtuig mensen vervoeren zo ja.. Hoe..?

en als ik een mod instaleer druk ik op start gta san andreas maar dan staat ie er niet in.. want ik het een ufo geinstaleert maar die zie ik niet..

Want dan druk ik op install mod dan krijg ik 3 regels

Handling:

vehicle IDE line:

Car colors:

'

Moet ik dat ergen bij zetten ofzo..

Bewerkt: door bonoo
Geplaatst:

Hey bonoo!

Je kan helaas in een vliegtuig alleen jezelf vervoeren, geen andere mensen.

Over mods weet ik echt niets, dus die vraag mag iemand anders beantwoorden. ;)

Succes!

Geplaatst:

Die lijnen moet je invullen, als het goed is staat dat in de readme welke lijnen, als ze er niet in die readme staan is de mod onduidelijk om te installeren

Geplaatst:
Je moet je rechterjoystick induwen. :bonk:

Dat slaat nergens op. Modden kan alleen op de pc en jij hebt het kennelijk over de Playstation.

Maar ontopic: die lijnen van handling.cfg, vehicles.ide en carcols.dat kun je vinden in: C -> program files -> rockstargames -> gta san andreas -> data

Verder moet ik weten welke vliegtuig je wilt om het makkelijk uit leggen. Als je dat even post, kan ik het je verder uitleggen.

Geplaatst: (bewerkt)
Hey bonoo!

Je kan helaas in een vliegtuig alleen jezelf vervoeren, geen andere mensen.

Nee hoor, als je een dodo hebt, en je recruteert een homie, en dan ga je in die dodo zitten, dan gaat de homie op de passagiers stoel van de dodo zitten. Het zelfde voor alle andere vliegtuigen met meer dan een zitplek. :)

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Um jah,

dat is die met de mega banden!

Maar gelukkig als je hem tuned kan je er andere banden op zetten, ik zelf heb hem voor de bullet.

Geplaatst:

en als ik een mod instaleer druk ik op start gta san andreas maar dan staat ie er niet in.. want ik het een ufo geinstaleert maar die zie ik niet..

Want dan druk ik op install mod dan krijg ik 3 regels

Handling:

vehicle IDE line:

Car colors:

DAt is mijn vraag

Geplaatst:

dat is juist,

maar probeer ze te instaleren en dan exit te duwen en handmatig sa te starten

dit gaat toch over SAMI?

Ik heb er nog geen problemen e gehad.

Geplaatst:

Ok maar kan het dat ik ze dan niet zie zit re dan een code ofzo want als ik een ufo pak is dan de code ufo ofzo..?

Geplaatst:

met de dodo kan je homies vervoeren, en andere mensen, maar verwacht niet dat zij parachutte hebben, ik deed het wel, toen vond ik een kwartier later zijn lichaam op een taxi liggen, normaal gesproken is zo'n lichaam al wel weg, maar enige wat ik in dat kwartier gedaan heb is in de buurt naar dat lijk te zoeken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...