CrazyGtaBunny Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 je kan dat hoor , maar hoe moet je mij niet vragen , ik vlieg niet graag Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 De vraag was toch hoe je een mod installeert? Met SAMI gaat het automatisch. Voor handamtige installatie vind je hier *klik* een tutorial van Eclipse. Overal waar IMG tool 1.3 staat IMG tool 2.0 lezen. Overal waar GTA Vice City staat GTA San Andreas lezen. Reageren
bonoo Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb tog geen gta vice city maar gta san andreas.. Reageren
Rekam Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ik heb tog geen gta vice city maar gta san andreas.. Flying Dutchman heeft het over San Andreas. Maar overal in de tut van Eclipse moet je IMG Tool 1.3 vervangen door 2.0 en Vice City door San Andreas. Reageren
bonoo Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ok maar die donwload url doet het niet maar kan het er niet aan liggen omadt het een gedownloade spel is.. ? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Dat komt omdat die download (denk ik) niet meer op gtagames.nl staat. Je zult zelf moeten zoeken in de download database van gtagames.nl, bij Gta San Andreas en dan bij editors en tools. Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ok maar die donwload url doet het niet maar kan het er niet aan liggen omadt het een gedownloade spel is..? Daar kan het probleem liggen omdat je SA illegaal hebt. Dit zijn veel voorkomende problemen van gedownloade games. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Pas wel op met gedownloade games, misschien zit er wel wat virussen in, dus het is beter om hem gewoon te kopen(je kan ook opgepakt worden met illegale games) Reageren
bonoo Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Maar ik heb dat spel van iemand gekregen maar eerst had ik ook gedaan een vliegtuig en die zag ik wel 1 keer is het spel die had ik overgeschreven als auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.